Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 600 ggr
Gittan
2011-11-21 06:33

God morgon 21 november

Nu sitter barnen ombord på skolbussen i mörkret och halkan. Jag ska åka in till kontoret senare och förtsätta ordna till kaoset efter att datasystemet pajade förra veckan.

Hoppas ni får en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
MrsCecilia
2011-11-21 06:54
#1

Mörkt och regn, hade gärna legat kvar i sängen nån timme till…

Ryggskott i dag med så det blir ingen ridning idag :( Ska försöka hitta nån bra kirpraktor.

Ha en bra måndag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

[Lec72]
2011-11-21 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon..regnet hänger i luften och det är grått och tråkigt ute.

Fortfarande något sliten efter helgen så det blir ryggläge i soffan idag,troligtvis med en bra film Skrattande

Ha det så bra alla

Salmissra
2011-11-21 08:58
#3

Precis kommit hem efter jobbnatt. Haft sovande jour men vaknade med ont i huvudet och tjock hals.. Promenaden hem blev svettig och jag blev alldeles andfådd..

Så då är man sjuk också. Inte tid med detta….

noir
2011-11-21 09:54
#4

Hela jag är seg idag. vill ingenting men har lovat min svägerska att gå på stan vid lunch och så måste jag plugga.
Bättre blir det ju inte att jag är snorigare än snorigast denna dag.
Äsch jag ska försöka ha en bra dag ändå, en kopp te eller två och en gurk smörgås och katt mys. låter som något som kan pigga upp min dag.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

xantos
2011-11-21 10:05
#5

Idag tog resan till jobbet knäcken på mig. pendeltåget fick stopp i Älvsjö så det tog mig 3 timmar att komma till jobbet istället för 1,5 tim. Sveriges huvudstads infrastruktur är som ett U-lands!!   Bläää. vill inte bo i Stockholm!

nakenkatt
2011-11-21 10:41
#6

god fm.Är lite seg idag efter helgens bravader.Var ju i Järva igår,och på hem vägen var vi hos Monica i örsundsbro och vart bjudna på en härlig middag.utställningen var trevlig på alla sätt och vis,men när vi skulle åka därifrån vart jag allt annat än glad kan jag säga.Bee cat sålde ut katt tillbehör för halva priset,så jag passade på att köpa en kasse med lite smått och gott.Men när vi skulle packa ihop sakerna var kassen puts väck under buren.men nu har jag lärt mig en läxa att alltid gå ut till bilen med det jag handlat.men ledsen vart jag.

Annons:
AlexH
2011-11-21 10:46
#7

EN riktig skitdag idag.. igår fick Bombadil somna in (finns egen tråd om det) och livet känns tungt och grått…

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

GunillaE
2011-11-21 17:24
#8

Usch så tråkigt det är så himla jobbigt när en katt måste gå till katthimlen. En liten bit av vårt hjärta följer alltid med dem, men det gör så ont!!!! Tänker på dig Kram//Gunilla

www.busfroets.se

Upp till toppen
Annons: