Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 535 ggr
Leffe
11/19/11, 8:06 AM

God morgon 19 november

I dag ska jag till Upplands Väsby och titta på utställning. Hoppas jag får se några av er där

Sköt om er

Annons:
noir
11/19/11, 8:58 AM
#1

Idag skulle få besök av en uppfödare som är intresserade av att använda Dobby i avel. Men både hon och jag slåss med förkylning så det vart ombokat. Får se vad dagen bjuder på. En stor städning och Plugg skulle vara behövligt.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
11/19/11, 9:15 AM
#2

Ja planen var ju inte att ha ont i ett öga.Har inte alls lust med ett akutbesök på sjukhuset.

Proppar i ögonsalva i ögat och knaprar piller och hoppas dumt nog på att det ska gå över.

Jobbar på att få telefonen att bli sams med datorn.kan inte påstå att det går speciellt bra.

Stolt ägare till fem La permer

MrsCecilia
11/19/11, 10:18 AM
#3

Ryggskott/höftont i dag. Ingen bra dag. Hur ska jag kunna rida på måndag? Måtte det gå över.

Sol ute idag, katterna myser på altanen. Ha en bra lördag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Mona22
11/19/11, 11:34 AM
#4

Det straffar sig att försöka vara snäll. Hjälpte min gubbe att byta bromsar igår och började känna att man blev lite trött men det var så lite kvar ju….

Vaknade 8 imorse och först nu kunde jag komma upp ur sängen. Äta lite sen blir det nog vila resten av dagen. Att man aldrig lär sig kroppen. Hade önskat att det fanns lite reservdelar man kunde byta ut så man funkar som en vanlig människa.Inte ens de starkaste tabletterna hjälper just nuObestämd

Ha en bra dag, jag kommer ha en vilodag med massa tv och film.

nakenkatt
11/19/11, 11:45 AM
#5

God förmiddag.På väg till upplands väsby och scandic hotell.Sååååå kul ska det bli.ha en bra helg det ska jag ha!!!!

GunillaE
11/19/11, 12:05 PM
#6

God förmiddag!

Nu har Busfröets fått kattungar det blev 5 stycken igår, 3 honor och 2 hanar. Jag lägger ut bilder på hemsidan. Förlossningen gick så bra

Elle var så duktig började kl halv nio på fm och var klar halv 12. Alla mår bra och är så söta så.Dagen min  blir att titta till de små och göra mat till  kattmor så att hon mår bra. En fin dag önskar jag er alla/Gunilla

www. busfroets.se

Annons:
Eine
11/19/11, 1:17 PM
#7

God eftermiddag.Dagen blev inte som jag tänkt,men när blir den det.

**Jag hade inga skor och beklagade mig,tills jag mötte en människa utan fötter..*'Flört 

Så jag tar dagen som den är.Har iaf en hona som löper.FlörtObestämdSkrattande.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Lec72]
11/19/11, 2:54 PM
#8

I dag är det min födelsedag och jag har precis blivit klar med allt som skall göras innan gästerna kommer klockan 4:a.

Sen blir det god mat och myycket gott vin!!!

MonicaLagerquist
11/19/11, 3:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#8 GRATTIS

Stolt ägare till fem La permer

Eine
11/19/11, 4:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Grattis Lec72!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

mjau74
11/19/11, 5:18 PM
#11

Gratulerer så mye med dagen Lec72!!Glad

[Lec72]
11/21/11, 8:39 AM
#12

TACK alla för alla fina bilder och "popp-upp" bilder det värmde verkligenSkrattandeSkrattandeKyss

Upp till toppen
Annons: