Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 709 ggr
EvaG
2011-11-16 04:53

God morgon 16 november

Då är nattens arbetspass slut och det bästa av allt är att nu arbetar jag inget mer förrän fredagkväll. Nu ska jag sova och sedan eventuellt gå ut i kväll. Tyvärr är det "lillördag", men ändå. Det finns säkert ett lungt och mysigt ställe. Om inte finns det ju bio. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
2011-11-16 07:39
#1

Nu ska jag iväg till PAH-enheten och träffa läkaren. Sedan ska jag iväg och göra den jobbiga gångtesten. Det intressanta blir om jag blivit bättre eller sämre när det gäller hur långt jag kan gå på sex minuter. För ett halvår sedan var det 240 meter.

Sköt om er

Mona22
2011-11-16 08:07
#2

#1 lycka tillGlad

Har knappt sovit inatt då käkgubben ändrade min skena igår. Den ska göra så att musklerna i käken inte ska kunna dra ihop sig för att försöka läka inflammationerna och jag kunde knappt ligga ner. På rygg gick det något sånär. Känner mig ganska pigg endå då jag tvingade mig att ligga kvar och ej gå upp. 
Ska jobba idag men känner verkligen inte för det. Hade gärna legat hemma och sovit (eller försökt)

Imorgon ska jag på arbetsträning. Ljushuvudena på arbetsförmedlingen tycker att jag kan ta vilket jobb som helst och jobba heltid.Har alltid haft anpassade jobb där jag kan vila lite under dagen. Lämnade in ett läkarutlåtande för ett år sedan där allting stod men de har de ju tappat bort såklartSkrikandes. Ska nu försöka hosta fram 740 kr för att fixa nytt….

Ha en bra dag allihopa.

MonicaLagerquist
2011-11-16 09:23
#3

God morgon!
Har sovit lite halvdåligt i natt men eftersom anledningen till det är höga parningsläten så tar jag det med en klackspark.

Får väl vila en stund om jag inte orkar vara uppe hela dagen men först ska jag ut och sy klart det som inte blev färdigt igår pga att vita tråden tog slut.

Leffe-Lycka till idag.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2011-11-16 10:45
#4

Jag har äntligen fått ett datum då Zaffie ska operaras och bli kvitt sin livmoder och annat. Men har även fått ett problem. Hon börja löpa i natt och Dobby tycker det är jätte intressant…. :(

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
2011-11-16 18:26
#5

Fryser som bara den.Funderar på om lite glögg och ett varmt bad vore något.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2011-11-16 21:29
#6

Det där med kattens namn är ju skoj.LillPrinsen som flyttade in förra veckan hette ju Bruno hos uppfödaren.Bruno vill min familj inte att han ska heta så just nu heter han Han som inte heter Bruno.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: