Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1687 ggr
EvaG
11/15/11, 11:41 PM

TÄVLING: Julcornishen

Nu får du lägga in bilder här å¨en Cornish med julstämning. Bilden kommer att ligga ute på löpsedelns första plats, där Veckans bild ligger fr o m dagen innan julaftonen och fram t o m nyårshelgen.

Du får bara lägga in en bild per katt. Du måste också skriva kattens namn samt vem som står för fotot. En jury kommer att välja bild. Vinnarbilden får iFokus Insider eller iFokus Reklamfritt av iFokus.

Du har på dig t o m 14 december att sända in bilder.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
AnnicaB
11/16/11, 8:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag tänker osökt på vår lilla Sissi. Så här gick hon omkring på julafton förra året. Bästa presenten, en riktig smällkaramell. Man skulle tro att hon skulle vilja bli av med rosetten, men hon var så nöjd att gå omkring så där, behöll den på i flera timmar….

*** Qui vivrqa verra ***

Salmissra
11/27/11, 4:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Poker är väldigt konfunderad över Herr Julbock som köpts hem och jag funderar över hur lång tid Herr Julbock kommer att överleva här på vinkelvägen…

Avots
11/30/11, 3:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En bild på min S*Avots Yan Qing från få han var fem och en halv vecka gammal.  Jag tog en massa julbilder på kattungarna det året, men detta är den enda som blev något så när braSkrattande Yan som jag kallade honom är född den 30 oktober 2006.

Jag kan ju passa på att göra en efterlysning här: Tyvärr har jag förlorat kontakten med honom. Det enda jag vet är att han omplacerades då han var cirka 1-2 år gammal och att han då hette Samson. Är det någon som vet vad han finns så hör gärna av er!

MrsCecilia
12/8/11, 7:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Inte världens bästa bild, men Robban är fullt engagerad med att hjälpa till att slå in julklappar. Snöret är oerhört spännande ;D

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

[Lec72]
12/10/11, 1:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Dottern håller på att julpynta och blev smått vansinnig på kissebebisen som ständigt förstör för henne, så katten blev till slut själv inlindad i glitter *haha*

[Lilly-ette]
12/13/11, 8:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Våra missar, Cruzmyntas Finesse och Änglatassens Hedendis Lucky Boy njuter av julstämningen tillsammans i vårat smått pyntade vardagsrum! Den som tagit detta foto är deras matte Lisette! :)

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: