Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 557 ggr
Gittan
11/15/11, 8:27 AM

God morgon 15 november

Sambon på jobbet. Barnen på väg till skolan. Hunden ska ut. Jag ska till jobbet. Handla mat. Tillbaka hem. Ut med hunden. Laga mat. Ta emot barnen. Hälsa sambon välkommen hem. Ja det är min tisdag i ett nötskal.

Hoppas ni får en bra och trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
MonicaLagerquist
11/15/11, 8:59 AM
#1

God Morgon

Här organiseras det på hög nivå.Allt för att en löphona ska kunna lifta hit idag.Tack alla snälla människor som fixar hit Meliss till Tom som sitter och väntar på sin dam.

Själv ska jag nu se till att städa parningsrum och sen ska jag väl iväg och pussa på småkatterna som föddes igår.Enligt matte så har natten gått bra och vid 8 tiden ikväll får mamma katt ta över matandet.

Stolt ägare till fem La permer

noir
11/15/11, 8:59 AM
#2

Sitter och väntar på att min svägerska ska komma över och prata lite skit och äta lite chokladbollar och kaffe med mig. Otroligt skönt att starta dagen med sällskap istället för att sitta själv och surfa igenom några sidor innan man tar tag med dagens sysslor och plugg

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
11/15/11, 9:03 AM
#3

god morgon på er vänner! jag har en löpkatt som ligger på golvet och åmar sig och är ganska högljudd minst sagt.Men idag blir hon hämtad vid lunchtid för att åka till örsundsbro och träffa den stilige Tom barnaby.det ska bli spännande,och jag hoppas tycke uppstår mellan dem.själv ska jag jobba kväll idag också,sedan har jag bara imorgon kvar att jobba,då har jag ledigt i sex dagar,jag kan ej klaga på mitt schema.ha en bra tisdag.

noir
11/15/11, 9:05 AM
#4

Jag har bara en fråga till er katt människor….
Varför måste katterna, (ja alla 3) gå på toa och BAJSA precis innan jag väntar besök ?!?

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
11/15/11, 9:28 AM
#5

ha Ha ja det kan man fråga sig,kan tänka mig att det känns pinsamt om det är en icke kattägare som kommer till dig.har hänt här också många ggr.

[Lec72]
11/15/11, 9:44 AM
#6

#4 Hahaha, ja det är en klassiker, slår aldrig felSkrattande

Sitter och väntar på att sotaren ska dyka upp så att jag får hoppa i säng igen.

Annars har jag mest födelsedagsångest, vet inte om jag ska bjuda hem folk eller inte Obestämd

Annons:
[Lec72]
11/15/11, 9:47 AM
#7

Jamen hur lät det där!

Sotaren ska komma och fixa skorstenen så att jag (när han åkt) får gå och lägga mig igen!

Hmmm

nakenkatt
11/15/11, 10:13 AM
#8

#7 ha ha är sotaren snygg????

Leffe
11/15/11, 11:15 AM
#9

Jaha då har man gått upp och precis fått veta att jag ska på det plågsamma gångtestet i morgon. Det gäller att gå så långt som möjligt på sex minuter.

Här skiner solen och jag sitter och lyssnar på gamla låtar med Towa Carson.

Sköt om er

MonicaLagerquist
11/15/11, 11:50 AM
#10

SUCK! Kom så bra igång med syendet som borde bli klart idag.Så tar den vita tråden slut och ingen ny finns i lådan.Det blir till att ta en sväng in till stan för att handla tråd.

Stolt ägare till fem La permer

AnnicaB
11/15/11, 1:37 PM
#11

#6 hahahaha :) Det var lätt att misstolka :)

*** Qui vivrqa verra ***

noir
11/15/11, 3:08 PM
#12

#5 ja det var min svägerska som kom över och hon är då ingen kattmänniska alls men Mina katter går bra, dom har charmat in sig dock tyckte hon att det var skönt att jag lyckats få bort bajs doften med vädring och sprungit ut med påsen innan hon kom. Kattbajs var ingen hitt ;)

#6 Hahaha jag fatta inte felet förens jag läste inlägg 7 och då fick jag mig ett gott skratt!

Zaffies veterinär har riktigt mig nyss så nu vet jag ungefär vad hennes behandling/oberation kommer kosta och gå till. Väntar jag bara på nästa samtal om vilket datum som passar. Ska försöka hinna med ett blogginlägg, skriva shoppinglista, inte glöma bort min lasange i ungnen och förhoppningsvis tycka i mig den innan kl 16.00

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: