Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 447 ggr
MrsCecilia
11/11/11, 6:49 AM

Godmorgon 11 november

Mörkt och kallt idag, katterna låg och snarkade när klockorna ringde. Det är väldigt ovanligt.

Stressigt på jobbet, sista ansökningsdagen samtidigt som vi ska flytta till nya lokaler.

Fredag idag! Lycka! Ha en härlig fredag allihopa!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
[Lec72]
11/11/11, 8:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon..vaknade kl 03 inatt och kunde sedan inte somna om Rynkar på näsan

är såå trött..att man sen ska jobba till 23:30 i kväll gör inte dagen roligare *suck* bara att bita ihop Skrattande

xantos
11/11/11, 8:55 AM
#2

Fredag..lovely day. men jag kommer att vara trött ikväll efter denna hektiska vecka. Träningsverk oxå, har börjat rida igen efter 1 månads uppehåll, 2 pass denna vecka. Stumma muskler i benen å så ska jag ta ett Bodycombat lunchpass på jobbet,sen kommer jag sova sött framför TV;n  med 2 katter på magen i kväll Kyss

noir
11/11/11, 11:18 AM
#3

Jag är otroligt trött, inte bara jag som vaktat runt 3 i natt. Fast jag vaknade av att sängen ska BRAK och jag trodde jag skulle flyga ner på golvet. Men vi låg kvar och jag var uppspelt, spänd och orolig och då går det ju inte att sova.
Men min sambo sa att madrassen nog lagt sig till rätta. jag tror dock inte på honom så han ska minsan få undersöka sängen när han kommer hem. Jag vill inte flyga ner på golvet! ;D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
11/11/11, 11:57 AM
#4

Det blev fyra timmars sömn i natt. Övrig tid låg jag bara och vände mig hit och det. Det så pass mycket att till och med Pysen lämnade sängen och la sig någon annanstans för att sova ostört. Nu sitter jag här med ögon som känns som de var fulla med gruskorn.

Sköt om er

Gittan
11/11/11, 12:03 PM
#5

Nu har sonen och sambon varit borta en vecka, men det känns som månader. På söndag kommer de hem igen. Nu närmast ska jag in till kontoret för att göra en massa veckoslutarbeten. Sedan är det dags att hämta dottern i skolan. Så får hon och jag sitta och ha fredagsmys ensamma. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Eine
11/11/11, 12:26 PM
#6

God middag!Seg och skön dag.Samlar mig för Finland på söndag och leverans av katt.

Så ska jag köpa ett par snygga skor,men det finns nästan inte.Massor av fula konstiga modeller som man näst intill slår ihjäl sig av om man går i dem.Snyggaste jag hittade var ett par röda utan tå och med skithöga klackar..Inte heller så lämpligt ute på vintern i Sverige.Men 1800 spänn, och för att de ska stå i garderoben i flera månader..Som hittat ,eller hur.Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
MonicaLagerquist
11/11/11, 1:28 PM
#7

Ont i hela kroppen idag med.Jag brukar ju ha ont i kroppen dagen efter en utställning men att ha ont hela veckan efter en utställning är inte alls kul.

Borde försöka att ta mig ut i skogen en sväng men det tar emot lite.Får väl bli en kopp the och lite värktabletter först.

Idag har jag fått besked om att blåpaddan som var på besök här för tre veckor sen har röda tuttar.Alltid något att vara glad över.

Den uppfödaren får en trevlig julklapp då dag 65 inträffar den 24/12

Stolt ägare till fem La permer

EvaG
11/11/11, 5:31 PM
#8

Då ska man ge sig i väg för att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: