Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 606 ggr
EvaG
2011-11-10 04:52

God morgon 10 november

God morgon. Mörkt ute. Det tillhör tydligen vardagen dessa tider. Det har väl sin tjusning det också. Även om jag har svårt att se det. I alla fall så önskar jag er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
nakenkatt
2011-11-10 06:28
#1

mörkt här också,på väg till jobbet.Blir en lång dag att jobba men tiden går fort när man har roligt på jobbet.Än så länge går det bra att cykla men snart kommer väl första snön och det blir till att promenera i stället.Ha en bra Torsdag hemma eller på ert jobb.

MonicaLagerquist
2011-11-10 07:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Morrn morrn.

Nya lilaktten går runt och jamar.Mina övriga katter är läskiga tycker han.just nu är han med oss inne i datarummet och trampar runt på bordet omväxlande med att ligga i knät.

Stolt ägare till fem La permer

mjau74
2011-11-10 08:59
#3

God morgen!Glad

#2 Så fin han er :)

I dag har jeg hatt verdens korteste arbeidsdag. Levrete gutten min i barnehagen, kjørte til jobben.  Da jeg hadde komt inn døra på jobben ringte dei fra barnehagen. Mikael har diare og får ikkr lov å gå barnehage. Så da var det bare å sette seg i bilen å hente han.  5 min var jeg på jobb i dag.

Planen i dag er å kose meg hjemme med barn og katt.

Mona22
2011-11-10 09:38
#4

#2 men vad söt Kyss

är jättehungrig ,men det är så svårt att få i sig mat just nu.

Trött i armen också. Har suttit och kastat en leksaksråtta till Traxxas hela morgonen och hon springer och hämtar den igen . Knäppa katt Skrattande

Idag ska jag över till min syster en sväng sedan bara vila.

Ha en bra dag allihopa.

noir
2011-11-10 10:10
#5

hade morgon mys med katterna i vanlig ordning. Sen kom syskonen bus på att dom skulle busa och skuttar ner och racear som galningar här hemma och vipps flyger dom upp i soffan på Zaffie som blir helt paff och förnärmad att hon bara ska där ifrån och använder min hals och mitt huvud som språngbräda. De påminner mig om att hon måste klippa klorna idag. Har ett stort rött rivmärke över halsen som små blöder. Snyggt! Någon som har en sjal att låna ut? x)

Annars så blir det sista dagen idag innan jag måste börja plugga in allat jag läst till provet. Är en hel del som ska fastna i mitt lilla huvud så lika bra att jag börjar nu.

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

noir
2011-11-10 11:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Lyckats uppdatera bloggen (äntligen!) idag också! Känns skönt att slippa grubbla över att jag borde hinna med det också. Blev även en bildbomb med härliga bilder från telefonen.

Bjuder därför på en störtskön bild på Dobby, försökte se nya avsnittet av Grey's igår…

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
MrsCecilia
2011-11-10 18:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#6 vi får inte heller titta på TV på kvällen, då har alla laddat för att leka så då är det fullt ös (de har ju vilat när vi har varit på jobbet och är väldigt i gasen;) Medans vi är alldeles trötta och vill helst sitta i soffan.

Har roat mig mig med att göra en koja av foderbilens kartong. Den blev väldigt poppis.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MrsCecilia
2011-11-10 18:20
#8

Hahha..Oj..Den bidde sned;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

lockar
2011-11-10 18:46
#9

#6 Vilken härlig bild.

Nyss hemkommen från jobbet. Har varit på föreläsning idag. Starta eget. Jag ska inte göra det, men behöver den kunskapen för mitt jobb.

noir
2011-11-11 11:14
#10

#9 Det är Sookie som börjat ligga så när hon flyttade in hos oss, sen kom dobby och han lärde sig av henne och sen fattade Zaffie också galoppen så hon ligger också där i bland och myser. Ibland händer det att vi har tre katter på tv:n :P

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2011-11-11 12:27
#11

#10 Bra så länge ingen spyr in i skärmen.Då kan det bli knaster och litet fyrverkeriFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
2011-11-11 12:33
#12

#11 Japp,syrrans tv blev avlivad på det sättetObestämd

AnnicaB
2011-11-11 13:41
#13

#11 En TV och stereo har avlivats på detta sätt. Av samma somali :)

*** Qui vivrqa verra ***

Annons:
noir
2011-11-11 19:44
#14

Jo tack den tanken har slagit mig. Men då måste det nog ske akut, vilket det absolut kan. Sambon säger att det är dags för ny tv och så kommer dom inte kunna sova på tv:n någe mer

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

lockar
2011-11-11 20:21
#15

God kväll. Har ätit god mat och dryck. Tittar på idol. Hoppas att det blir bra med Zaffie.

Ha en bra helg,

Upp till toppen
Annons: