Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 595 ggr
EvaG
2011-11-09 05:31

God morgon 9 november

God morgon, god morgon. Det är svart ute. Det vet jag för jag har precis kommit hem. Nu blir det en liten smörgås och en kopp rött te. Sedan kommer sängen att användas. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
lockar
2011-11-09 06:00
#1

God morgon. För mig är det snart dags att åka till jobbet.

Får se om det blir så fint väder som dom här lovat.

Ha en bra dag.

Leffe
2011-11-09 07:55
#2

Vilken plåga att vara uppe så här tidigt. Man kan ju få hjärtsvikt för mindre. Uppe tidigt bara för att det ska göras ultraljud på hjärtat.

Sköt om er

MonicaLagerquist
2011-11-09 07:59
#3

God Morgon

Idag ska jag in till Enköping och peppa en vän som mår dåligt.Vi börjar med en hundpromenad.

Stolt ägare till fem La permer

noir
2011-11-09 08:58
#4

#2 lycka till idag!

Idag skulle min svägerska kika förbi (igen) på morgonkvisten men vi flyttade det till lunch.
Nu ska jag istället ta en snabbfrukost och sätta mig in i plugget så jag blir klar någon gång och kan börja plugga till nästa prov!

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

GunillaE
2011-11-09 11:23
#5

Kall morgon!

Tittar ut genom fönstret där dimman ligger tät en typisk novemberdag.Kan inte säga att jag är någon älskare av denna mörka månad, men snart är det advent och då ger jul ljusen oss sitt vackra sken. December är ju en vacker månad istället.

nakenkatt
2011-11-09 11:26
#6

#2 lycka till med ultraljudet.      Jobbardag i dagarna tre sedan ledig helg.Här skiner solen och det är jättevackert ute.Igår kväll var jag och vaccinerade en katt hos vår nya veterinär.Han var jätterar,men det var konstigt på något sätt att gå in i rummet där vår veterinär jobbat så längeoch att han ej fanns mer.men livet måste gå vidare.Och vår nya vet var mycket snäll och lugn med katten,så jag tror det blir jättebra med honom också.Hoppas ni också får en solig onsdags em där ni bor.

Annons:
Upp till toppen
Annons: