Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 469 ggr
MonicaLagerquist
2011-11-08 08:22

Tisdag 8 november

Mulet och rugigt väder.

Men det blir förhoppningsvis en promenad ner till byn lite senare idag.

Har en traderaauktion som går ut idag och får jag bara in pengar på kontot så ska ju paketet iväg.

Annars är det lungt och fridfuöllt.ygste sonen är i Uppsala och LANar. 

De två svarttickade grabbarna från Colinas kull flyttade hem till min äldste son igår så nu börjar det bli lite katt tomt här hemma.

Ha en bra dag och gläds åt att en vecka av november har gått.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
noir
2011-11-08 08:54
#1

just nu väntar jag på samtal från Veterinären. Behöver veta hur jag ska göra med Zaffies medicin, jag upplever att den gör henne mer sjuk pga biverkningar som kräkningar, aptitlöshet och att hon blir osocial. När hon äter sin medicin försvinner min Zaffie så som jag känner henne. pigg och glad något reserverad men smyger gärna upp i knät för lite extra mys.

Annars så kommer min svägerska snart och dricker en kopp kaffe eller två och ska hjälpa till att äta upp födelsedagstårtan från i söndags.
och efter det blir det en hel del psykiatri plugg.

Ha en bra dag allihopa!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

AnnicaB
2011-11-08 10:29
#2

En underbar höstdag i Borås. Solen strålar och det är ganska kallt. Bara 1 plusgrad när jag åkte till jobbet 6:45. solen gnistar i höstlöven och det är vackert. Jag är inte förtjust i hösten egentligen, men dagar som den här är riktigt, riktigt fina.

Jobba, stall…. hört den förut? Skrattande

*** Qui vivrqa verra ***

Gittan
2011-11-08 11:03
#3

Tänk nu har sonen och min sambo varit hemifrån sedan i lördags och jag saknar em som om det varit en lång tid som gått. Det är otroligt egentligen. Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


AlexH
2011-11-08 11:09
#4

Goddag, här varvas jobb med VAB.. sönerna byter av varandra med hög feber och ont i kroppen.. så idag fick jag joba så får jag vara hemma imorgon :P

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MrsCecilia
2011-11-08 11:35
#5

Vaknade av en sur Aschberg som var svartis på sin kattkompisar. Kattluckan är för övrigt en succe, den används flitigt av alla..

I kväll är det ridning igen, idag ska det hoppas. Otäckt men spännande..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
2011-11-08 11:37
#6

#4 Det är i sådana stunder man ser det positiva i att inte ha barnSkrattande. Här hemma går jag i nervös väntan på morgondagen när jag ska till sjukhuset för ultraljud av hjärtat. Nervös då jag känner mig sämre i min sjukdom. Vill inte läggas in för utprovning av ny medicin. Har ju inte tid med sådantSkrattande

Sköt om er

Annons:
mjau74
2011-11-08 12:13
#7

God dag!

Solen skinner og temperaturen viser 9 grader. Skal en tur på bruktbutikker i dag å se om jeg finner noen "skatter". Er på utkikk etter fine gammle lamper denne gangen.

Ha en fin tirsdag alle sammen:)

nakenkatt
2011-11-08 13:42
#8

är de redan 7 veckor,vad tiden går.Jättefin kull.

[Lec72]
2011-11-08 14:27
#9

Herregud vet inte vad som hände men jag vaknade klockan 13 idag Förvånad

Hela dagen förstörd,hur ska jag nu hinna med allt Skäms

Öser i mig kaffe nu och hoppas på att få en kick så att jag iallafall orkar vika tvätt ..

Eller…inte

Upp till toppen
Annons: