Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1757 ggr
AnnicaB
2011-11-07 07:43

Godmorgon 7 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla!

Än är det kolsvart ute - typiskt november. Idag blir det jobb och stall som vanligt.

Äldsta dottern fångade Sissi på bild, när hon satt och spanade ut genom köksfönstret. Tycker att bilden fångar hösten utanför fönstret så fint. Det känns som en halv livstid sedan den slingrande honungsrosen blommade på friggebodens tak…..

*** Qui vivrqa verra ***

Annons:
MrsCecilia
2011-11-07 08:11
#1

Mörkt här med, i kväll är det ridning och förmodligen den eländiga skänkevikningen…

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Salmissra
2011-11-07 08:44
#2

God morgon!

Ligger i sängen och funderar över livet!

Är väldigt glad åt att jag är ledig heeeela dagen! Skall pyssla lite här hemma och koppla in vår nya skrivare/kopiator/scanner och se om jag kommer på något att skriva ut =) haha….

Ha en bra dag!!

GunillaE
2011-11-07 08:51
#3

Snygg katt Sissi, ser ut som om hon kollar in en fågel. Håller med om att november är en mörk och svart månad men snart åker julljusen upp det är bara några veckor dit.

Ulricah
2011-11-07 09:56
#4

Godmorgon, fåglarna har hittat talgbollen utanför fönstret och katterna är alldeles tossiga Glad

Hade inte lektion förrän efter lunch idag så jag fick en extra natt hos familjen men nu ska jag strax bege mig mot Skara.

noir
2011-11-07 10:31
#5

Ts: Så fin tös!

Idag måste jag plugga igen, har haft en trevlig helg av kalas och mys. Nu längtar jag till man får börja julpynta. Ska bli intressant att se hur sookie och dobby hanterar en gran, vi ska dock bara ha en liten gran då vi inte har så stor plats för gran men det käns som om det är lika bra att börja när dom är små om man vill kunna ha gran när de bli äldre.

min ena katt som nu bor med mina föräldrar hon välte hela granen ett år och älskar att pilla ner julgranskulor så det är väll bara 1/10 del av vad dobby och sookie kommer hitta på

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
2011-11-07 10:43
#6

Oj vad mulet det är ute. Skönt att man inte behöver vara ute. Det ser ut som det skulle kunna börja regna när som helst. Inne ligger katterna och sover efter att ha ätit sinna morgonmål.

Sköt om er

Annons:
Gittan
2011-11-07 11:46
#7

I går var min son helt upprörd över hästen som dog i TV-direktsändning från hästhoppningen. Han lugnade sig så småningom.

Nu är det måndag. Barnen är i skolan och själv ska jag iväg till kontoret för en del pappersarbete som jag inte kan göra hemifrån. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Mona22
2011-11-07 11:58
#8

Har precis börjat få synen tillbaka efter att ha varit helt bedövad i huvet. fick massa kortisonsprutor idag i ett tappert försök att få ordning på käken.

Hade tid 8:15 och såklart ringde inte klockan utan jag vaknade till kl8. Bara slänga sig i bilen och åka. Men vi hann! hade med gubben som ledsagare hem, svårt att köra blindFlört

Ska börja jobba kl halv 3 och jag mår inte bra då käkgubben fick bända käken och bedövningen börjar släppa nu…usch.

Hoppas alla ni andra får en bra dag.

EvaG
2011-11-07 12:28
#9

Detta väder påminner mig om att jag måste lägga ut pengar på en ny vinterjacka. Utgifter, utgifter.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MonicaLagerquist
2011-11-07 13:12
#10

#8 Krya på dig nu.

Här var planen att fara och hämta hem en ny katt men det får bli på onsdag.Nu blir det en sväng till Enköping för akut placering av två stycket kattbröder som så smått kommit på vad man ska ha kattfröknar till.

Trött och slut i kroppen efter helgens eskapader.

Stolt ägare till fem La permer

Jess89
2011-11-07 21:58
#11

Mycket stilig kissar du har :)

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

AnnicaB
2011-11-08 07:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Sissi tackar för berömmet! Hon är husets lilla clown! Ett vitt yrväder som vi är så glada för. En bonusbild kan vi allt bjuda på :)

*** Qui vivrqa verra ***

Jess89
2011-11-08 13:25
#13

Vita kissar är fina :)

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Upp till toppen
Annons: