Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 784 ggr
MonicaLagerquist
2011-11-05 06:20

5 november

Uppe med tuppen.

Om en stund far vi mot Stoxckholm ,Tom och jag. Ha en bra dag och hjälp till och håll tummarna för oss som ställer ut i dag är ni snälla.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
GunillaE
2011-11-05 08:09
#1

God morgon! 

 Önskar dig o Tom en fin dag i Stockholm och att det går bra för Tom naturligtvis och alla andra katter också. Elle går här hemma och väntar kattungar hon är riktigt tjock om magen nu, så Tom blir pappa snart också. //Gunilla

MrsCecilia
2011-11-05 08:29
#2

TS Lycka till!

Idag blir det bygga kattlucka, byta däck och storhandla. Det är mulet, grått och disigt.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Mona22
2011-11-05 09:00
#3

#0 håller tummarna att det går bra, men han är ju så fin så det tror jag det görGlad

Har fortfarande ont i foten sedan i onsdags, blev påsprungen av Traxxas och foten svullnade upp och blev lite blå. Nu börjar den bli bättre men jag kan fortfarande inte riktigt gå på den.

Idag ska vi till svärfar, han blir äldre idag och sedan har han och tanten förlovat sig. de har varit tillsammans i 10 år så det var väl dags nu Tungan ute

Hoppas alla får en bra dag.

mjau74
2011-11-05 09:36
#4

TS Lykke til på utstillingen!!

I dag er det nok en fin dag og vinteren lar vente på seg. I dag blir det en tur på shopping, må jo begynne å tenke på julegavene:)

Ha en fin dag alle sammen!

nakenkatt
2011-11-05 10:04
#5

Lycka till Tom och Monica.

noir
2011-11-05 10:57
#6

Lycka till Monica!

Eftersom jag fyllt år i veckan ska jag ha kalas nu i helgen. Ska göra en marängtårta så idag ska jag baka marängbottnar, städa, handla och plugga :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
EvaG
2011-11-05 12:01
#7

Trist väder. Hoppas det är roligare på utställningen än här ute. Självklart håller vi tummarna för ett bra resultat för alla Cornishar. Önskar er alla en trevlig lördag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnnicaB
2011-11-05 12:15
#8

Håller tummarna för alla utställare av härliga cornish idag!

Själv skall jag kratta lite löv. Förra året blev vi ju överrumplade av snötäcke redan i andra halvan av oktober. Löven fick liggga kvar hela vintern och det syntes på gräsmattan, som inte blev fin förrän långt in på sommaren in år. Så nu tar jag ett tag i detta idag, även om det sitter en massa löv kvar speciellt på ena äppelträdet.

Sedan blir det stalljobb och ridning.

*** Qui vivrqa verra ***

Salmissra
2011-11-05 12:26
#9

God morgon!

Gick upp och gjorde mysfrukost till mig och sambon.. Han förtjänade lite extra uppmärksamhet efter väldigt mycket "kattande" från min sida det senaste.

Sen skickade jag iväg honom för att köpa en ny dator.. Väldigt välbehövligt då våra två laptops sjunger på sista versen..

När vi ändå är igång så bestämde vi oss för att köpa en bra skrivare/kopiator/scanner också och sen ett stort USB minne så jag kan spara alla bilder och viktiga saker från laptopsen..

Sen har jag storstädat lägenheten och i eftermiddag blir det kalas!

Ha en bra dag och lycka till alla ni som ställer idag!

Upp till toppen
Annons: