Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

5 november

2011-11-05 06:20 #0 av: MonicaLagerquist

Uppe med tuppen.

Om en stund far vi mot Stoxckholm ,Tom och jag. Ha en bra dag och hjälp till och håll tummarna för oss som ställer ut i dag är ni snälla.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-11-05 08:09 #1 av: GunillaE

God morgon! 

Önskar dig o Tom en fin dag i Stockholm och att det går bra för Tom naturligtvis och alla andra katter också. Elle går här hemma och väntar kattungar hon är riktigt tjock om magen nu, så Tom blir pappa snart också. //Gunilla

Anmäl
2011-11-05 08:29 #2 av: MrsCecilia

TS Lycka till!

Idag blir det bygga kattlucka, byta däck och storhandla. Det är mulet, grått och disigt.

Anmäl
2011-11-05 09:00 #3 av: Mona22

#0 håller tummarna att det går bra, men han är ju så fin så det tror jag det görGlad

Har fortfarande ont i foten sedan i onsdags, blev påsprungen av Traxxas och foten svullnade upp och blev lite blå. Nu börjar den bli bättre men jag kan fortfarande inte riktigt gå på den.

Idag ska vi till svärfar, han blir äldre idag och sedan har han och tanten förlovat sig. de har varit tillsammans i 10 år så det var väl dags nu Tungan ute

Hoppas alla får en bra dag.

Anmäl
2011-11-05 09:36 #4 av: mjau74

TS Lykke til på utstillingen!!

I dag er det nok en fin dag og vinteren lar vente på seg. I dag blir det en tur på shopping, må jo begynne å tenke på julegavene:)

Ha en fin dag alle sammen!

Anmäl
2011-11-05 10:04 #5 av: nakenkatt

Lycka till Tom och Monica.

Anmäl
2011-11-05 10:57 #6 av: noir

Lycka till Monica!

Eftersom jag fyllt år i veckan ska jag ha kalas nu i helgen. Ska göra en marängtårta så idag ska jag baka marängbottnar, städa, handla och plugga :)

Anmäl
2011-11-05 12:01 #7 av: EvaG

Trist väder. Hoppas det är roligare på utställningen än här ute. Självklart håller vi tummarna för ett bra resultat för alla Cornishar. Önskar er alla en trevlig lördag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-11-05 12:15 #8 av: AnnicaB

Håller tummarna för alla utställare av härliga cornish idag!

Själv skall jag kratta lite löv. Förra året blev vi ju överrumplade av snötäcke redan i andra halvan av oktober. Löven fick liggga kvar hela vintern och det syntes på gräsmattan, som inte blev fin förrän långt in på sommaren in år. Så nu tar jag ett tag i detta idag, även om det sitter en massa löv kvar speciellt på ena äppelträdet.

Sedan blir det stalljobb och ridning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.