Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 543 ggr
mjau74
2011-11-04 12:01

4 november

Idag er det 11 grader ute og opplett. Har vært fantastisk fint hele uken, håper det varer. Venter på svar på blodgruppetesten Sabrina har tatt, har gått over en uke siden ho tok den. Ferdig med jobb for i dag så nå tar jeg helg.

God helg ønskes dere alle!

Annons:
Eine
2011-11-04 12:13
#1

God mittpådagen!Trodde det snöade när jag tittade ut,men det vara bara dåligt ljus och jag såg fel tack och lov.Bor i ett område med vit/grå hus och med det som bakgrund är det lätt att missta sig.Flört

Sköt om er i dag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
2011-11-04 12:22
#2

Idag ska jag iväg och titta på en ny bil. Valet står mellan Citroen C5 Tourer och Wolsvagen Passat Variant. Båda bilarna är combimodeller. Har ingen aning om vem som är bäst ur miljö- och driftsynpunkt, Hoppas ni får en bra eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
2011-11-04 12:57
#3

Nyss uppstigen. Svårt med andningen och jag hoppas det beror på den fuktiga luften. Annars har jag blivit sämre.

Bättre om att skriva om lite revligare saker. Katterna till exempel. Jaha de sover och täcker sängen. Husse får alltså inte lägga sig när han äntligen kommit upp.

Vi har börjat med matavfallssortering. I går hade jag premiärtömning av påsen i behållaren ute. Den påsen ska visst driva en bil 2,5 km. Intressant. Kan se en syn framför mig. Bil efter bil kör omkring med släp lastade med matavfallspåsarSkrattande. Nä allvarligt talat det kanske är bra för det blir ju biogas som ska vara bättre ur miljöaspekt, men det verkar inte finnas så många ställen att tanka.

Sköt om er nu

nakenkatt
2011-11-04 13:03
#4

#3 Det är väldigt hög fuktighet ute nu,ovanligt väder för att vara november sa de på TV det är säkert därför du känner av andningen,det gör jag också nu och får spraya en del.

Eine
2011-11-04 13:17
#5

#3-#4 Så jobbigt ni har det,och så bra jag har det trots mina krämpor. Jag andas  iaf utan bekymmer.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Lec72]
2011-11-04 13:39
#6

#2 Ta en Citroën! En fantastiskt underbart skön bil :-)

Har en rastlös Fredag en massa borden står på listan men jag oorkar inte!

Jag får väl skriva en lista med överskrift "saker jag absolut inte får göra idag" så får jag kanske något gjort..det funkar iallafall på barn så…

Annons:
Leffe
2011-11-04 13:42
#7

#6 Skjut inte upp till morgondagen sådant som du kan göra i övermorgon

lockar
2011-11-04 14:14
#8

Redan hemma från jobbet. Vi arbetade halv dag idag. Varmt men mulet ute.

mjau74
2011-11-04 15:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Da har veterinæren ringt for å gi meg svar på blodgruppetesten. Sabrina er B-blod. Det var det vi trodde, men greit å ha tatt testen så vi er 100 prosent sikkre.

MrsCecilia
2011-11-04 17:32
#10

Halvdag idag. Jätteskönt. Vi har myst och lekt och övat att ha lucka på kattlådan. (aschberg fattade direkt:)

I morgon ska vi göra kattlucka ut till altanen. Det kommer uppskattas:)

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Gittan
2011-11-04 18:10
#11

#6 Det blir en röd Sanguine Citroen C5 Tourer med manuell 6-växlad låda och parkeringssensorer. Helt underbar bil tyckte jag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: