Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

4 november

2011-11-04 12:01 #0 av: mjau74

Idag er det 11 grader ute og opplett. Har vært fantastisk fint hele uken, håper det varer. Venter på svar på blodgruppetesten Sabrina har tatt, har gått over en uke siden ho tok den. Ferdig med jobb for i dag så nå tar jeg helg.

God helg ønskes dere alle!

Anmäl
2011-11-04 12:13 #1 av: Eine

God mittpådagen!Trodde det snöade när jag tittade ut,men det vara bara dåligt ljus och jag såg fel tack och lov.Bor i ett område med vit/grå hus och med det som bakgrund är det lätt att missta sig.Flört

Sköt om er i dag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-11-04 12:22 #2 av: Gittan

Idag ska jag iväg och titta på en ny bil. Valet står mellan Citroen C5 Tourer och Wolsvagen Passat Variant. Båda bilarna är combimodeller. Har ingen aning om vem som är bäst ur miljö- och driftsynpunkt, Hoppas ni får en bra eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Anmäl
2011-11-04 12:57 #3 av: Leffe

Nyss uppstigen. Svårt med andningen och jag hoppas det beror på den fuktiga luften. Annars har jag blivit sämre.

Bättre om att skriva om lite revligare saker. Katterna till exempel. Jaha de sover och täcker sängen. Husse får alltså inte lägga sig när han äntligen kommit upp.

Vi har börjat med matavfallssortering. I går hade jag premiärtömning av påsen i behållaren ute. Den påsen ska visst driva en bil 2,5 km. Intressant. Kan se en syn framför mig. Bil efter bil kör omkring med släp lastade med matavfallspåsarSkrattande. Nä allvarligt talat det kanske är bra för det blir ju biogas som ska vara bättre ur miljöaspekt, men det verkar inte finnas så många ställen att tanka.

Sköt om er nu

Anmäl
2011-11-04 13:03 #4 av: nakenkatt

#3 Det är väldigt hög fuktighet ute nu,ovanligt väder för att vara november sa de på TV det är säkert därför du känner av andningen,det gör jag också nu och får spraya en del.

Anmäl
2011-11-04 13:17 #5 av: Eine

#3-#4 Så jobbigt ni har det,och så bra jag har det trots mina krämpor. Jag andas  iaf utan bekymmer.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-11-04 13:39 #6 av: [Lec72]

#2 Ta en Citroën! En fantastiskt underbart skön bil :-)

Har en rastlös Fredag en massa borden står på listan men jag oorkar inte!

Jag får väl skriva en lista med överskrift "saker jag absolut inte får göra idag" så får jag kanske något gjort..det funkar iallafall på barn så...

Anmäl
2011-11-04 13:42 #7 av: Leffe

#6 Skjut inte upp till morgondagen sådant som du kan göra i övermorgon

Anmäl
2011-11-04 14:14 #8 av: lockar

Redan hemma från jobbet. Vi arbetade halv dag idag. Varmt men mulet ute.

Anmäl
2011-11-04 15:29 #9 av: mjau74

Da har veterinæren ringt for å gi meg svar på blodgruppetesten. Sabrina er B-blod. Det var det vi trodde, men greit å ha tatt testen så vi er 100 prosent sikkre.

Anmäl
2011-11-04 17:32 #10 av: MrsCecilia

Halvdag idag. Jätteskönt. Vi har myst och lekt och övat att ha lucka på kattlådan. (aschberg fattade direkt:)

I morgon ska vi göra kattlucka ut till altanen. Det kommer uppskattas:)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.