Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 507 ggr
MyTwiggs
11/3/11, 9:56 AM

3 November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ajajajajaj! Jag är nyopererad och mår inget vidare alls. Sitter och hänger framför datorn. Tur att man har världens mysigaste kattungar att gosa in sig i när det gör ont.

Ha en fin dag allihop!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Annons:
Eine
11/3/11, 11:32 AM
#1

God morgon!Ännu en mörk dag här ,när solen jobbar på andra sidan jordenObestämdDet är bara att följa med och vara nöjd med det,för om 3 månader är det nästan vår.Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
11/3/11, 11:38 AM
#2

Planerar att sätta på mitt iphone skydd idag men jag har ett problem. Jag behöver vara ifred och jag har bara lyckats sövt två av tre katter. Det är dobby som är vaken och den man måste passa sig mest för om man ska göra något som t.ex sätta på ett iphoneskydd där det inte får komma damm eller katthår eller bli fel o.s.v haha
Antar att det bara är att vänta ut honom och vagga runt på honom som en bebis. Då kurrar han så högt att jag inte skulle bli förvånand om grannarna hör ;)

Annars måste jag plugga idag, ska sätta mig in i lagar som för psykiatrin.

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Gittan
11/3/11, 11:46 AM
#3

Nu ska jag till stan för att shoppa med dottern och så ska vi ta en måltid där också. Vi ska vara på tu man hand ett tag. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


xantos
11/3/11, 12:11 PM
#4

Längtar tills i morgon då jag är ledig å får pussa på den äldre å den nya katten hela dan Kyss  Ha en bra dag alla ni. å Twiggy… gosa på så läker det bättre.

MrsCecilia
11/3/11, 12:55 PM
#5

TS: Krya på dig!

#2 haha;) Vi har samma procedur på kvällarna. De har tyvärr fortfarande en förmåga att härja på nätterna.

I dag ska jag ett stort företag som blivit varslade (personalen alltså) och ska läggas ner och prata utbildning, skola och framtid..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: