Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1095 ggr
GunillaE
2011-11-02 08:55

2 November - Diarré

Godmorgon! Vaknar till en mulen novembermorgon av min lilla katts jamande. Hon spyr och har diarré, trött och vinglig  stapplar jag ut i badrummet hämtar papper o vatten, torkar och fixar. Hela huset luktar pyton för hon gjorde ju sina behov där hon var, nämligen i köket. Efter detta så är jag i alla fall klarvaken men kaffefrukosten är bortblåst ett tag i alla fall. Så här kan en dag börja också, men nu är ordningen återställd, har ätit frukost och skall ut och handla lite senare. Ha en fin dag allihop.

Edit: Ändrade titeln så alla förstod att detta var dagens tråd / Noir

Annons:
noir
2011-11-02 10:22
#1

TS: Oj hoppas din kisse blir bättre snart.

Här hemma håller Sookie och dobby, syskonparet med djävulshorn på med hyss. Dobby leker med en kattsandspåse, Sookie klättrar i min sambos garerob och nyss var dom inne i tvättmaskinen och vingla runt. Full energi!

Själv så fyller jag år  och har hela morgonen pratat i telefonen, svart på sms och medelande på facebook. Så jobbigt är det inte då jag fick min iPhone 4s igår och har fullt upp med att lära mig allt och leka runt.
Snart ska jag dock ner i tvättstugan och tvätta handdukar och sängkläder och sedan blir det till att plugga psykiatri tills sambon kommer hem och vi ska ha lite födelsedagsmys med thai mat <3

ÅH Nej! nu fick dobby hål på kattsandspåsen… CRAP!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Rosenwyns
2011-11-02 10:24
#2

#1… GRATTIS på din dag idag!!Glad

noir
2011-11-02 10:25
#3

#2 Tack så mycket! <3

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-11-02 10:52
#4

grattis på din födelsedag noir.Som du förstår fattade jag ej att detta var dagens god morgon tråd.

AnnicaB
2011-11-02 10:56
#5

#1 Grattis Noir.

Efter morgonens naprapatbesök känner jag mig mör och nästan lite illamående. Så är det när det är nacken som jä-las. Har troligen ett utläkt diskbråck i nacken och får besävär från och till. Blir ju inte bättre av att jag åkte av hästen förra veckan och ryckte till ena axeln…. Och så lite bildskärmsarbete på det. Well - bara att leva med och göra det bästa av.

Stallet och ridning efter jobbet idag blir det -som vanligt Glad

*** Qui vivrqa verra ***

noir
2011-11-02 10:59
#6

#4 Detr förstod inte jag heller först, därför jag ändrade rubriken. ska jag ta bort den andra tråden? Du kan ju kopiera de du skrev och posta här innan så det inte försvinner :)

#4 & 5 Tack för gratulationerna :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Eine
2011-11-02 11:10
#7

God morgon.Någon har envist borrat i en vägg inne hos grannen….Undrar om det ska göras *ost* av hela väggen?

TS Så tråkigt med Stumpan,hoppas hon bara ätit något olämpligt?

#1 Stort grattis i dag på din dag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

nakenkatt
2011-11-02 11:37
#8

#6 tyvärr så vet jag ej hur man kopierar men ta bort det du.

LykkeLii
2011-11-02 11:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#1 Grattis Noir

Idag blir det plugg i högsta växeln och kombinera det med att passa de kastrerade katterna. Lillkillen märker man inte han är så galen och busig, men honorna är trötta och slöa.

Vilya tar hand som mamma sin och båda är så trötta så öronen hänger. Vilya är så rädd om sin mamma idag, saknaden var stor igår när hon fick vara hemma med huskatten när mamma, bror och fastrar var hos veterinären.

________________________________

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

noir
2011-11-02 11:48
#10

#9 Tack så mycket!

Känner igen det där. kastreade min ena hona och hennes bror blev helt till sig när vi väl kom hem igen och ville mysa och leka och fattade inte alls varför hon var så slö och lost. Dock är det fullfart på henne igen och man blir ju lite orolig. borde dom inte vila ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

noir
2011-11-02 11:49
#11

nakenkatts inlägg 10:24

God fm allihop.har just avnjutit en lång frukost tillsammans med barnbarnet Linus som har höstlov,det vart ost och skinkbagett med guavajuice.Jättegott.Nu ska jag bada mina landsköldpaddor och sedan är det onsdagsmöte på jobbet.och linus ska till ishallen med sina kompisar.Ha en jättebra onsdag.

(kopierat av Noir)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Avots
2011-11-02 12:23
#12

God middag!

En strålande solig och varm höstdag, som ägnas åt att isolera inför vintern…

nakenkatt
2011-11-02 12:40
#13

Tur man har så datakunniga vänner här,jag har turen att ha en lika duktig som noir på jobbet också.tack ska du ha!!

Annons:
noir
2011-11-02 12:48
#14

#13 haha klart man ska hjälpa varandra :) tillsamans klarar man allt :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

EvaG
2011-11-02 13:58
#15

Nu har jag vaknat. Ont i hivudet och det tillhör inte vanligheterna, men då vet jag i alla fall att jag har ett huvud.

Grattis på födelsedagen noir. GunillaE hoppas din katt blivit bättre nu.

Önskar er alla en trevlig eftermiddag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2011-11-02 15:50
#16

Ja nu är det snart dags att gå på matavfallsmöte som kommunen har för vårt bostadsområde

Sköt om er

MrsCecilia
2011-11-02 18:23
#17

Varit på kurs på skolverket hela dan. Utan möjligheter att smygsurfa alls.

Grattis Noir!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: