Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 592 ggr
MonicaLagerquist
2011-11-01 08:35

God Morgon 1 November

Ja nu mina kära vänner har vi då första dagen på min hat månad.

Men snart är den över och då är det december och snart vår.

Kram på er alla som trots allt gillar denna månad.Själv mår jag pyton.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
noir
2011-11-01 08:41
#1

Haha nej men monica inte hata November. Det är en bra månand! Jag fyller år och det är dags med julklappshopping eller verkstad och annat kul in för jul. Antar att jag är mest jul faniker detta år då min sambo har gått med på att jag får pynta hur jag vill i lägenheten. Han är inte så mycket för julen, han tycker mest det är sorgligt med en massa juklappar för dyra pengar folk som är otacksamma o.s.v Han är min grinch men jag älskar honom ändå! Som jag säger, julen blir vad man gör den till….. lika så November Flört

Eftersom det blir kalas denna vecka så ska jag storstäda idag men vet aldrig vilka som dyker upp utan förvarning när man fyller år. Räknar inte med att någon gör det dock. Men man vet aldrig och då vill jag inte välkomnna dom in i ett virr varr av kattleksaker och dammbollar som snurrar ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

[Lec72]
2011-11-01 08:49
#2

Och jag säger jiippii det är November, många av mina bästa vänner fyller år så jag ser fram mot glada födelsedagsfester Skrattande

Sen fyller ju JAG år oxå och bara 15 dagar kvar till Breaking Dawn..Flört

Salmissra
2011-11-01 09:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon! Tröttare än tröttast…

Tog ett par timmar komp på jobbet så jag fick sovmorgon idag.. Det kunde ju jag tro med en needy Poker som ville in i sovrummet och umgås med matte.

Jag älskar hösten! Det är våren som är mina hatmånader.. Sådär mars, april… Bläää!

Bjuder på en bild från WW… Fokuserade till tusen ;)

Ha en bra dag!

nakenkatt
2011-11-01 10:42
#4

ledig dag efter helgen.Jo jag har visst också två barn som fyller i november.Det är Frida som blir 21.Och pernilla som blir 29 dagarna efter varandra.och frida har nog redan fått den bästa present hon kunnat önska sig tror jag.Hon har fått svar från banken att huslånet gick igenom,så de flyttar 1 december.Hon är så glad.Mitt äldsta barnbarn har sovit här i natt,det är ju höstlov från skolan denna vacka.Men nu drog han iväg till ishallen.Jag tror jag ska tända en brasa i öppna spisen och ha det skönt idag.

Eine
2011-11-01 11:32
#5

God morgon!

November är ingen hatmånad för mig,men ännu en sorgens månad.Min allra bästa vän någonsin,dog i denna månad och jag påminns mer just nu,och det är samma eftertanke i juni och oktober.Men tiden går och vi med den..

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MrsCecilia
2011-11-01 12:52
#6

Katterna har hållt mig vaken i natt igen. Ikväll är det ridning och sen stupar jag väl i säng. November är en ganska ok månad, varken bu eller bä….

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: