Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 702 ggr
nakenkatt
2011-10-30 10:28

30 oktober

God morgon på er!! ni har väl ställt tillbaka klockan nu??idag ska jag jobba kväll och där väntar pokerspel och matlagning.Älgfärs paj stod det på matsedeln.de boende har varsin helg då de själva står för matlagningen och bjuder in sina grannar att äta.det är riktigt trevligt faktiskt.ja ute är det en riktig oktoberdag regnigt och grått för hela slanten.tänk om tre veckor har vi första advent,jag kan ej fatta det riktigt det har gått så himla fort.

Annons:
mjau74
2011-10-30 10:45
#1

Hei og god morgen!

I dag er det litt regn og overskyet, snøen lar vente på seg. Sabrina har fått løpetid og har tisset på en handduk i natt:(  I morgen blir det å ringe veterinæren for å få p-piller. Synd jeg ikke har en hankatt å pare henne med….

[Wideudde]
2011-10-30 11:34
#2

Det här med klockan är lika spännande varje gång! Mina klockor ställer om sig själva utom den i köket, fick lite panik och undrade vart en hel timme tagit vägen när jag läste tidningen i morse, tog ett tag innan polletten trillade ner! :D

noir
2011-10-30 11:58
#3

#3 Ja och din man tänkte hämta upp oss lite tidigare än vi tänkt pga klockan ;D

Idag blir det av till Ikea med Wideudde och hennes man. Ska bli spännande. behöver komma ut. har struntat i städningen några dagar för mycket -skäms- så nu är jag allergisk…. dammtussarna rullar runt och skrattar åt mig :(

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
2011-10-30 11:58
#4

Nu har broderimaskinen gjort sitt på dagens arbete.Nu lite mat i magen och sen ska jag och den andra symaskinen sy en bädd till ett gäng vackra La permer.
Hoppas även att hinna ut en sväng,inte för att vädret inbjuder till det men lite motion behövs ju alltid.

Stolt ägare till fem La permer

Eine
2011-10-30 12:29
#5

Gog morgon(?)Vaknade för sent och upptäckte att jag inte ställt tillbaka till vintertid! Härligt att få göra det nu på förmiddagenSkrattande

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
2011-10-30 15:18
#6

Nu är allt som vanligt igen. Barnen har kommit hem från mina föräldrar och middagen ska tillagas.

Lördagkvällen var underbar med fin mat och gott vin i dansens tecken. Det blev en hel del dansande. Helt slut när man väl kom hem, men glad.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
MonicaLagerquist
2011-10-30 16:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nu är dagens sömnad klar.Avlämnas hemma hos den uppfödare vars katt jag hämtar nästa vecka.

Stolt ägare till fem La permer

MrsCecilia
2011-10-30 16:48
#8

Ingen hade talat om för våra katter att klockan var omställd, så de väckte mig gladeligen 05.00 som vanligt..Men då var ju klockan 04.00..hm..

Dagen har gått fort, shopping, storkok och pyssel hemma. Har måndagsångest…

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: