Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 660 ggr
MrsCecilia
2011-10-27 07:17

God morgon 27 oktober

I dag är det fortbildning i stan och regnet öser ner. Hoppas på sol i eftermiddag :)

Ha en bra dag allihop!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
noir
2011-10-27 07:56
#1

Idag är det veterinär besök igen… Denna gång ska Sookie kasteras, inga tvivel om att det inte kommer gå bra då jag tyckte om veterinären som förklarade i detalj vad som kommer ske och gjorde mig lugnare. Jag gillar inte operationer så mycket kan gå fel även om det är sällan det kanske gör det. Ska iaf försöka plugga lite idag också. Ny kurs och bok! Psykiatrins ABC :)

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
2011-10-27 08:51
#2

God Morgon
Nu ska jag plocka undan flaggan och ställa tillbaka finporslinet och sen är den här födelsedagen ett minne blott.
Idag ska vi försöka att lämna tillbaka Q.Olle hade inte möjlighet att komma igår.Sen ska jag gå till grannen och snusa kattungar och hjälpa henne med färgbedömningen.Jag är helt säker men uppfödaren är tveksam.
Urban ska roa sig med att byta bromsar på bilen.Tänk att en del bara tänker på nöjen.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-10-27 10:14
#3

#2 grattis i efterskott monica,visst var det 22 du fyllde??????

MonicaLagerquist
2011-10-27 10:18
#4

#3 Japp numera fyller jag 22 varje år.

Stolt ägare till fem La permer

Ulricah
2011-10-27 12:27
#5

# grattis i efterskott Glad

Eine
2011-10-27 12:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God mittpådagen!Vi målar om ett rum,gör rosetter och försöker städa.

Grattis igen Monica,jag grattade på fb i går.Kram.(bilden är på en blommande palm,det hade jag aldrig sett tidigare.)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Ulricah
2011-10-27 13:04
#7

Det lutar åt att jag kommer bli sambo med man och katter igen Skrattande

Men då kommer vi till dagens kluring:
om man ska flytta från en stad till en annan, ska man då först sälja sin befintliga lägenhet eller köpa den nya?

MrsCecilia
2011-10-27 17:11
#8

#7 Absolut sälja, det är en lite svårare markand nu för försäljning men finns gott om lägenheter att köpa. Grattis till att bli sambo!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Ulricah
2011-10-27 17:25
#9

#8 tack Glad

Jag flyttade från familjen (man, katter fiskar) för att plugga, mannen kunde absolut inte tänka sig att flytta, men efter ett par månader som särbos så börjar han nu mjukna Flört
och eftersom han har egen firma i hemmet så kan han bo var som helst egentligen.

Upp till toppen
Annons: