Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 679 ggr
MonicaLagerquist
2011-10-24 09:03

Måndag 24/10

God Morgon

Om en månad är det julafton.

Sen är det över för den här gången.

Idag ska jag fara in till Uppsala med en kär vän och hämta hem en hona som löper.

Sen hoppas vi på kattungar lagom till nyår.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
noir
2011-10-24 09:46
#1

TS: Jag tror inte bara nakenkatt vill hoppa över november…. Flört

Idag känner jag mig konstig, fick en migrän attack från ingenstans igår när jag skulle sova. Börjar även bli nervös då jag inte sett fram emot denna vecka alls! Imorgon blir det strömsholm med Zaffie på återbesök, på onsdag till v-ås och skriv prov och på torsdag ska jag kastrera Sookie… Vill bara ta mig förbi denna vecka och snabbt ska det gå.

Hoppas alla får en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-10-24 10:29
#2

#nej jag vill inte hoppa över november!!! det är monica som vill trots at jag kommer till henne då.men jag tänkte komma ändå.

nakenkatt
2011-10-24 10:36
#3

idag är det regnigt och grått.Var barnvakt i går kväll åt mina tre småtjejer.Nova har äntligen lärt sig gå,hon tultade runt här i sin nya onepice det såg för gulligt ut.Hon har varit frisk nu i två veckor,det längsta på mkt länge.har också lärt sig prata idolen är barbapapa och hon säger baba åt allt och alla.Tänkte ta och tända i spisen så katterna får mysa riktigt det kan behövas en sådan här kulen Måndag.Tänkte också ta och anmäla två katter till utställningen i järva hoppas det inte är försent bara.Nu kan man äntligen börja planera sin fritid också,det är så skönt med ett arbetsschema på väggen igen.Tänkte ta en cornish och en svart liten naken sak.Ha en bra Måndag.

noir
2011-10-24 11:18
#4

#2 haha nej November ska ikke hoppas över för jag fyller år den 2/11. sen kan vi iofs hoppa över andra halvan av november ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2011-10-24 11:22
#5

God morgon! Sköt om er i dag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Xenomorphs
2011-10-24 12:12
#6

TS - jag tror att alla blir ganska överaskade om du firar julafton redan den 24 november faktiskt, men det kan vara kul att inte följa alla andra förstås.

Ha en bra dag alllihop - här är det förkylt

-- Eternity is a very long time --

Annons:
Eine
2011-10-24 12:28
#7

Monica,Kyss du gillar julen! Visst vill du fira den lääääänge?Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

noir
2011-10-24 12:32
#8

#7 där sa du nått, hon kanske firar jul från och med den 24/11 Flört

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-10-24 12:33
#9

Ja visst är det väl mysigt med jul,har redan börjat köpt julklapparna lika bra att vara ute i god tid.

Eine
2011-10-24 12:40
#10

#8 ja det var min tankeSkrattande

#9 jag har iaf funderat på vad jag ska köpa…..Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
2011-10-24 13:02
#11

Men nu är det andra gången jag försöker hoppa över november.Skäms

Vill ju inte snuva er på november.Vill bara slippa den trista månaden.Tur att jag har Meliss besök att se fram emot.

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
2011-10-24 13:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Usch, gillar inte julen, tur att det är ett tag kvar Tungan ute

Idag känns det lite bättre med min sorg.

Känns bara jobbigt att Traxxas är helt ensam nu och man förväntar sig att det ska krypa upp ett fluffo i knät när som helst, men så blir det inte.Men det blir ett till fluff någondag.

Idag händer absolut ingenting här, ska bara vila en massa.

Fick allafall en rolig bil på Traxxas igår. Hon berättade vad hon tycker om kameror. Hon fällde bak öronen precis innan men hann ej ta då Skrattande.

EvaG
2011-10-24 14:26
#13

Hoppar gärna över både november och december. Fram för vita januari och februari nu när vi ska ha vinterhalvår. Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
AlexH
2011-10-24 14:47
#14

men monica.. nu tappade du en månad igen!!!

ja här väntas det och väntas det.. kunde ha fortsatt fredagens morgon tråd… Meda kniper och anser att förlossning är nått överskattat.. bara att hålla kvar bebbarna i magen så vet man vart man har dem….

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MrsCecilia
2011-10-24 17:33
#15

För min del kan vi hoppa över alla månader och landa i april i stället. I dag är det i alla fall ridning, måtte jag överleva idag med.

Hoppas dan varit bra!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Upp till toppen
Annons: