Annons:
Etikettomplacering
Läst 2407 ggr
Måns
2011-10-20 09:23

Omplacering Stockholm

Hej,

Vi har en 8-årig enormt sällskaplig och närgången hanne som behöver omplaceras pga allergi. Han vill alltid vara precis där vi är. Gärna på tangentbordet eller högst upp på stegen Skrattande

Hans riktiga namn är S*Magicbrook Trendsetter. Han är kastrerad och vi har alla papper i ordning om intresse finns.

Vänlig hälsning,
Måns

Annons:
xantos
2011-10-20 10:03
#1

Hej. Jag skulle vara intresserad av att hjälpa dig å din katt.Flört  Jag har sänt ett personligt meddelande till dig. Mvh Krissi och Bobbo

Måns
2011-10-22 18:22
#2

Hej xantos

Jag har skickat mail till dig :)

MVH Måns

S*Magicbrook
2011-11-07 22:28
#3

Hej!

Hörde att du skrivit hit om att Lakritz behöver ett nytt hem.                   Förstår att det tillkommit en ny familjemedlem eftersom det är p.g.a. allergi.         Han fyllde ju 9år i onsdags och det måste kännas väldigt jobbigt att behöva skiljas från honom efter så många år!                      Jag hoppas att ni hittar ett riktigt fint och varaktigt hem åt honom, jag ska också höra mig för om ni vill!?                                                    Kontakta gärna mig och berätta hur det går!                                     Mvh Christel Smedberg Tengvall,                                                      S*Magicbrook CRX

S*Magicbrook
2011-11-07 22:31
#4

Ops, vad hände med dom hoppande textraderna?

S*Magicbrook
2011-11-09 11:15
#5

PS. Magicbrook@telia.com, adress och tel.nr. är oförändrat, dvs. samma som finns i Lakritz stamtavla och köpeavtal.  DS.

Upp till toppen
Annons: