Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 401 ggr
MrsCecilia
2011-10-17 08:03

God morgon 17 oktober

Kallt idag, halt på vägarna. Ridning i dag med hoppning på schemat. Läskigt ooch roligt!

Ha en toppendag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Annons:
MonicaLagerquist
2011-10-17 09:25
#1

God Morgon
Idag ska jag hem till en vän.Äta mat och pussa på kattungar.
Innan dess ska jag se till att sy klart ett burskynke som jag påbörjade igår.

Hoppas att ni alla får en bra dag.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-10-17 10:21
#2

god morgon.jag börjar veckan med en ledig dag på schemat,känns som om man vill iväg ändå efter lång ledighet.Det är grått och trist ute.Ska sätta på en god kopp kaffe och ta fram ett handarbete.Ska virka barbapapa till barnbarnet.

noir
2011-10-17 11:31
#3

Vakande med världens huvudvärk i morse och har nu fått veta att jag inte är ensam om den. Men det är bättre nu och jag sitter och små plockar med katt-papper så det ligger rätt och skolpappar. Har kommit in på min inriktning, psykiari så den börjar nästa måndag men har fullt upp tills dess med ett prov i social omsorg. Men funderar ändå på att ta en ledig dag. känner att jag behöver en dag då jag kan göra det jag verkligen vill göra och inte bara en massa måsten.

Ta hand om er!

#2 Har du tips på vad man kan söka som APU? ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-10-17 12:11
#4

#3 när jag läste psykiatri var jag på ett ställe som hette smedstorp.det var ett typ konvalicent dit de skickade folk från lassarettets psyk avd innan de fick åka hem.De var där mellan en till sex veckor.tyvärr är det idag nerlagt.Finns det något större sjukhus där du bor??BUP barn och ungdomspsyk skulle jag nog vilja vara på om det var idag.Någon kompis har varit på ett LVM hem för missbrukare,också intressant. dagliga verksamheter tycker jag också är trevligt att vara på,det finns nog en del för folk med olika diagnoser.Där slipper man ju helger och kvällar utan jobbar bara rak vecka.De som finns här är väldigt eftertraktade att jobba på.Det ligger mitt över gatan där jag bor.psykiatri är såå intressant att läsa.

noir
2011-10-17 12:21
#5

Ja det är det verkligen! Har fått tillstånd att söka min egen praktik så jag ska väll se vad jag kan hitta. Tack för dina tips ska börja leta och se vad som finns imorgon. har bara några veckor att hitta en praktik sen måste jag säga till skolan att jag inte hittat nått och att dom får ta fram en åt mig. Då hamnar jag dock i v-ås och även om v-ås-e-tuna inte är så lång pendelsträcka så blir det det i tid då jag inte har bil och kommer få åka tåg, buss och betala en hel del extra även vad jag behöver här.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: