Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 781 ggr
EvaG
10/15/11, 4:46 AM

God morgon 15 oktober

Jaha då är det lördag ännu en gång. Det är den kallaste lördagmorgonen på länge. Gud vad skönt det ska bli att slänga sig i en varm säng. Önskar er alla en trevlig och bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
noir
10/15/11, 6:12 AM
#1

Min sambo ska iväg på paintball i närheten av uppsala och ajg skulle bara upp på toa men jag fastnade med katterna, sen med matning av hungriga katter och nu framför datorn… haha! Nej ska sova lite till, sen blir det städdag och besök av en barndomskompis.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MrsCecilia
10/15/11, 8:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi vägde katterna i går och vår skogis Greta har gått upp till 5 kg! VIlken tjockis! Stiina -0,5 och Ashis-0,1 har gått ner däremot.

I dag var det -2,5 grader ute när vi vaknade. Ropade in ett hundtäcke på Tradera (32 kr) Men det visade sig att Ashis var för tjock så den gick knappt igen Skäms

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MrsCecilia
10/15/11, 8:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Måste bara visa vår lilla tjockis..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

noir
10/15/11, 9:15 AM
#4

#2 Pratat med nakenkatt om hon inte kan göra en kattröjja?
Min mamma försöker skapa en till Sookie men det vart lite galet, stor i halsen och när hon växer kommer den bli för kort i ryggen :P

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
10/15/11, 10:02 AM
#5

#ja det är det som är problemet att sticka katt tröjor då mönster ej finns,utan man får göra efter hundtröjor.jag är själv ej nöjd med passformen alls.

Salmissra
10/15/11, 10:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon!

Har druckigt mitt morgonkaffe och var bara tvungen att ta fram kameran..

Bjuder på en bild på två utav de vackraste och viktigaste i mitt liv, Atti-pipan och Sambon kollade på morgontv ihop! Kyss

Annons:
MrsCecilia
10/15/11, 10:20 AM
#7

#4 Hon har gjort en jättefin, men han är inte den medgörligaste kissen i världen så att få ner de små tassarna i hålen är en fight! ett hundtäcke har ju kardborrband och lite enklare tänkte vi..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
10/15/11, 10:50 AM
#8

God förmiddag!
I natt har jag sovit 12½ timme så nu hoppas jag att jag är pigg.Har varit grymt trött sen vi kom hem.Har inte riktigt tid att vara så här trött.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
10/15/11, 2:05 PM
#9

har varit och handlat lite saker till sköldpaddan på zoo affären.Nu ska vi bada ofelia och klippa kattklor.på em ska vi käka lite smörgåstårta med barn och barnbarn,vi fortsätter väl att fira mitt nya jobb idag också.trevlig lördagkväll.

noir
10/15/11, 2:10 PM
#10

#9 missa gårdagens inlägg som du gjort. GRATTIS! Jag sa ju att det skulle gå vägen tillslut, man får bara inte sluta hoppas! Är glad för din skull!

Själv ska jag baka chokladbollar då min kompis från v-ås är påväg hit. Hon ska kika på katterna. Hon vill själv ha en rex, funderade dock på en devon, men sen hitta hon en hemlös som behövde hjälp istället. Men det dröjjer nog inte länge innan hon också har en rex katt. haha

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
10/15/11, 6:53 PM
#11

# tack ska du ha.ja jag hade en enorm tur.

Rosenwyns
10/15/11, 7:03 PM
#12

Jaaaa massor av grattis från mig me… tror på ödet ja… d var meningen att du skulle vara där…Glad

Upp till toppen
Annons: