Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 641 ggr
EvaG
2011-10-14 02:59

God morgon 14 oktober

God morgon. Önskar er alla en trevlig fredag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
2011-10-14 08:19
#1

God morgon! Äntligen fredag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
2011-10-14 09:08
#2

God morgon

Iskallt men sol.

Idag ska jag fixa med tvätten och lite annat som inte hanns med igår.Har en hög med mail som ska besvaras och en massa annat som bör fixas idag.Tex betala handpenning på min nya lillkatt.Skrattande

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
2011-10-14 10:43
#3

Sol och jag ska rulla för att köpa kattsand.

Sköt om er

nakenkatt
2011-10-14 10:46
#4

God morgon.idag gick jag upp med lätta steg.Var på möte igår och pratade jobb igen.En kille där jag arbetstränar hade sökt annat jobb,och han fick det.och hans tjänst fick jag from Måndag,jag tror ej detta är sant men det är det,har ej fattat det än,det känns overkligt och underbart.Fyra månaders ovisshet är äntligen över.Ikväll ska jag och gubben fira detta med lite god mat och ett gott vin.ha en trevlig Fredag.

Leffe
2011-10-14 10:47
GunillaE
2011-10-14 11:14
#6

God förmiddag!

Vilken fin dag men imorse fick jag skrapa bilrutorna från frost. Har varit uten en sväng till doktorn och fick lite medicin. En av katterna skall till veterinären för en liten åkomma efter lunch, sen är det vanligt fredagsmys med lugn o ro. Önskar alla en fin dag //Gunilla

Annons:
Eine
2011-10-14 14:47
#7

God eftermiddag.Svalt ute,trots att jag försöker förtränga det…ska ändå ut och plocka svamp någon dag i helgen.Och det ska bli alldeles underbart!

I dag gör jag nog inget särskilt.Har redan mockat,pussat och fyllt på som den lydige betjänt jag är.Kanske jag rastar dammsugaren,den behöver motion såg jag när solen sken in på golvet.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
2011-10-14 15:32
#8

precis ätit lunch. potatisallad och rostbiff. Tog mig en kall öl till det (alkofri). Ska lämna bilen på gubbens jobb ikväll, han skulle fixa lite på den.

Var ute nyss, var inte så farligt kallt så hösten har väl inte riktigt kommit än.

hoppas ni har en bra dag.

Gittan
2011-10-14 15:34
#9

Visst har du hört talas om fredagsmys. På TV:n visar man reklam för chips i fulla lass och sjunger en falsk sång om fredagsmys. Vårt fredagsmys i kväll blir att familjen går och tittar på vårt lag i hockey. Sedan bär det väg hem igen. Glada eller ledsna - det beror på resultatet.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Upp till toppen
Annons: