Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Om sajten och iFokus

I mobilen

2011-10-13 16:08 #0 av: Leffe

Har ni sett den nya gruppen i sidhuvudmenyn ovan "I mobilen"?

Anmäl
2011-10-13 16:08 #1 av: MajaL

Japp.

Anmäl
2011-10-17 07:44 #2 av: AnnicaB

Först blev jag jätteglad för den här nyheten. Men det är lite opraktiskt att surfa på mobil-sajten. Det beror på den där reklamen som lägger sig längst ner på sidan- ganska omöjlig att inte klicka på av misstag. Kommer därför inte att använda mobilsajten :( Synd - för det är annars en bra grej.

Anmäl
2011-10-17 12:03 #3 av: Leffe

Jag har inte ens en sådan telefon som behövs, men har klarat mig med hemdatorn alla år hittills så.....

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.