Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 677 ggr
MonicaLagerquist
10/13/11, 9:15 AM

God Morgon 13 Oktober

Jaha då var man hemma igen då.

Tvätt och åter tvätt står på att göra listan och sen ska vi väl in och handla en del också.Katter och barn är glada att ha oss hemma igen.

Längtar tilbaka och funderar redan på vart vi ska fara nästa gång.

**Alexh har rättat datumet i rubriken ;) (December kändes lite för snabbt kommet..)

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
[Lec72]
10/13/11, 9:39 AM
#1

Monica..hur länge har du vart borta *hahaha* ;-)

noir
10/13/11, 9:44 AM
#2

Monica,  Skönt att komma hem men alltif kul att komma bort!

Ja känner mig lite tung i bollen efter gårdagen men ska försöka ta tag i det där jädrans plugget. Det är inte det lättaste när man har annat att göra och vill göra. Zaffie sover i transportboxen (som tidigare hatat) brevid mig. Det var en jobbig dag för henne igår och jag skulle inte velat vara henne om man säger så. Temp i rumpan, bli utsträckt i olika rum med olika apparater, "nål" i armen o.s.v
Tror jag nästan blev lika slut som hon. Men skönt att inget visade något allvarligt och akut och sen vi komit hem från Veterinären har hon inte hostat alls, det kanske är på väg att lämnna henne. Hoppas hoppas.
Dobby och Sookie använder sängen som brottnings arena för tillfället. snart faller de trött ihop ivarsin hög det med.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
10/13/11, 10:42 AM
#3

Välkommen hem Monica,ja har man en gång börjat resa är det lätt att man längtar till nästa gång,så var det för mig.Eftersom man aldrig hade möjligheten när barnen var små ska man passa på när man blivit lite äldre.Just att planera och boka en resa är så kul.Ja nu ska jag träffa arbetsgivaren igen för vilken gång i ordningen vet jag ej,har tappat räklningen.jag gör min sista kväll på arbetsträningen ikväll,på måndag vet jag ej vad jag gör,min sjukskrivning går ut imorgon.Ja här i kumla kommun är det framförhållning må jag säga.men kl ett får jag besked,negativt eller om jag törs hoppas på ett positivt besked det återstår att se.Men idag skiner solen och det är jättefint ute.Hoppas ni får ett bra veckoslut.

noir
10/13/11, 11:09 AM
#4

#3 Hoppas det ska gå bra för dig! Håller tummarna!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
10/13/11, 11:21 AM
#5

ja tack det kan behövas idag!!!!!

Leffe
10/13/11, 12:05 PM
#6

# Välkommen hem
#2 Det går åt rätt håll
#3 Hoppas det går bra

Sjäv blir jag mer och mer förkyld vilket ger mer andfåddhet och katastofalt mindre ork. När det gäller att ge sig ut och resa så var sista beskedet från läkare att jag får flyga fyra timmar. Det blir väl Mallis eller Kanariöarna då tror jag - varmare än här.

Nu är katterna samlade på två ställen. Rexarna i sängen och skogisarna och huskatten i klätterställningen innanför den öppna balkongdörren.

Sköt om er

Annons:
MonicaLagerquist
10/13/11, 12:14 PM
#7

#1

Hoppsan jag ogillar ju november och tyckte att vi lika gärna kunde skippa den månaden i år.

Skäms

Stolt ägare till fem La permer

Gittan
10/13/11, 3:52 PM
#8

En kall men fin dag. Barnen har kommit hem och gubben kommer när som helst. Han slutar tidigare idag. Maten är så gott som klar. Jag har varit ute på långpromenad med hunden. Vi tyckte båda att det var skönt att komma in i husvärmen igen. Hoppas ni hafr en bra dag och får en bra eftermiddag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


nakenkatt
10/13/11, 4:20 PM
#9

Vi ska inte alls skippa November monica,för då kommer ju jag till örsundsbro!!!!!

Leffe
10/13/11, 4:21 PM
#10
noir
10/13/11, 4:23 PM
#11

# 9&10 jag fyller även år i november och ser framemot att bjuda när och kära på födelsedags lunch!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Leffe
10/13/11, 4:25 PM
#12

#11 Ja det är minsan viktigt också

Upp till toppen
Annons: