Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 500 ggr
EvaG
10/8/11, 2:37 AM

God morgon 8 oktober

God morgon på er. När ni läser detta på förmiddagen sover jag min skönhetssömn. Varför heter det så förresten. När man vaknar ser man ju värre ut än en fågelskrämma. Hus som helst så önkar jag er en trevlig dag med eller utan blåst och regn. Till kvällen ska det tydligen bli fyrverkeri upp på himlen. Det ska visst vara en massa meteorer som brinner upp.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
10/8/11, 8:16 AM
#1

Ts: Ska det? Roligt! Hoppas på fint väder då:) I dag blir det kalas o god mat hos bästa kompisen

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

[Lec72]
10/8/11, 11:03 AM
#2

Godmorgon

Snart bär det av till Lund för att titta på massa fina kissekatter…sen blir det storstädning..plocka undan sommaren.

Ha en bra dag

nakenkatt
10/8/11, 11:33 AM
#3

åh va kul och åka och titta på katterna i Lund.jag ska åka och arbetsträna.Idag står disco på programmet.det ska bli kul faktiskt.

Leffe
10/8/11, 11:54 AM
#4

Här händer inget speciellt förrän i kväll. Då ska jag slåss med mig själv om jag ska se ishockey eller speedway på teven

Sköt om er

MonicaLagerquist
10/8/11, 12:22 PM
#5

Hej pa er!

Lika varmt idag.Tydligen har vi vindar fran sahara just nu och det gor att det ar ca fem grader varmare an normalt for den har arstiden.

Nu ska vi vila en stund sen blir det en tre km promenad upp till badet i havet.

Stolt ägare till fem La permer

Gittan
10/8/11, 1:00 PM
#6

I kväll sitter familjen uppdelad i två olika rum. Jag och dottern i gillestugan. Sambon och sonen i vardagsrummet. Och det är lördagkväll. Varför blir det så här då? Enkelt så är det en historia om TV och sport. Gubbarna vill titta på speedway-VM. Vi flickor vill sitta och mysa.

Hoppas ni får en härlig eftermiddag och kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Avots
10/8/11, 1:01 PM
#7

Här är det en kall och blåsig höstdag men med sol och en klar himmel. Har haft kökstjänst på förmiddagen, nu är det dags för lite snickerier inför vintern har några fönster som måste få lite bättre foder och isolering….. fast jag kan tänka mig en massa andra göromål som lockar mer……

Katterna ligger i en hög och sover, e har inteens märkt att jag tänt i kaminen.

[Lilly-ette]
10/8/11, 1:50 PM
#8

Halloj!

Precis kommit hem igen. Min kära mor kom förbi vid 08.30 på kopp kaffe och efter blev det en tur till diverse olika loppisar! Det blev inget fynd för mig men det var ändå väldigt trevligt att få umgås med henne lite!

Hårbollarna har rally i lägenheten och mattorna bara flyger all världens väg haha! Jag ska nu ta tag i det stora berget med disk och fortsätta rensa i garderoben. Nu ska alla mysiga koftor, varma jackor och skor äntligen få komma fram! :)

Så har min dag sett ut hittils och hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig lördag! :)

Upp till toppen
Annons: