Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 497 ggr
Gittan
2011-10-07 09:08

God morgon 7 oktober

Ganska fint väder. Sambon på jobbet. Barnen i skolan. Jag då. Passa på och ta det lugnt i ensamheten med katterna och hunden. Nej då måste in till jobbet och göra sådant jag inte kan göra hemifrån. Hoppas ni får en trevlig dag i dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
mjau74
2011-10-07 10:46
#1

Hei hei!

Nettopp komt hjem fra jobb og nå skal det bli godt med helg:) Ute blåser og regner det noe så forferdelig.  Må ut en tur alikavell for å kjøpe mat til to og firbente. Guttungen min trenger også skikkelige vintersko.

Ønsker dere alle en fin dag og en god helg!

Leffe
2011-10-07 11:02
#2

Här börjar internetbesöket med att daiorn talar om att virusprogrammet inte uppdaterat sig på sju dagar. Ringer supporten och får avinstallera och installera på nytt igen. Sedan har dagens första timme avslutats. Nu börjar det blåsa tillråga på allt och i gårkväll fick mitt hockeylag stryk. Gissa en som är på ett hett humör.

Sköt om er

[Lec72]
2011-10-07 12:12
#3

Morrn morrn

Har suttit i ett antal timmar och redigerat hemsidan…fast det kommer kräva X-antal timmar innan jag blir nöjd…

Ikväll blir det fredagsmys med djur och barn :-)

nakenkatt
2011-10-07 12:41
#4

Fredag igen.Arbetsträning i kväll med fredagsmys och pizza med brukarna.Imorgon blir det disco på kvällen.Vilket kanonjobb!!!!!!!

MrsCecilia
2011-10-07 12:57
#5

Äntligen fredag. :)

Är HELT sönderriven efter att ha försökt klippa Aschbergs baktassar. Fattar inte hur vi ska överleva framtassarna som är kvar. Kattastrof!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Eine
2011-10-07 12:58
#6

God morgon! Sov för länge,ids inte göra mer än skotta lådor,fylla på mat och vatten till katterna,pussa på var och en,samt kolla vad som hänt på forum och i min mailbox. Dock känner jag ett sug mot matlagning och bakning nu,får se om det håller i sigObestämd

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Bettan
2011-10-07 14:54
#7

Nu har jag varit och handlat så jag har lite smågodis till EM-kvalmatchen i fotboll på TV:n i kväll. Det ska bli spännande att följa.

Ha en bra dag

Sport iFokus

MonicaLagerquist
2011-10-07 17:17
#8

Kort rapport fran Madeira

30 grader  i skuggan och 24 i havet.

Vinet ar svalt och kvallarna ar underbara.

Vi  har sett fyra valmaende katter.En sag rodmaskad ut.

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
2011-10-07 17:25
Avots
2011-10-07 17:59
#10

#7 låter härligt!

I dag har jag vägt mina katter, har varit lite dålig på det, förra noteringen var i februari. Nu tyckte jag att min "lilla tjockis" Blaui såg ut att ha gått upp i vikt…. men…. till skillnad mot deras matteObestämd, så har de i princip på grammet hållit sina repektive vikter sedan förra noteringen. Kanske inte helt bra för Tindra och Blaui som borde gått ner något kilo var men det hade ju inte heller gått åt fel håll.

Både jag och mina två tjockisar kanske skall ta en extra titt på vår kost…

Upp till toppen
Annons: