Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 408 ggr
EvaG
9/30/11, 3:09 AM

God morgon sista september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då har vi kommit till den sista dagen på september. Soliga höstdagar just nu. Själv ska jag ge mig hemåt för en halv dags sömn. Det ska bli skönt att krypa ned under täcket. Önskar er alla en trevlig dag.

Bilden kommer från fotoakuten

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
noir
9/30/11, 6:31 AM
#1

Jag väntar på att klockan ska ticka på. Inte många timmars sömn och bara konstiga drömmar. Är så orolig för min Zaffie. Hon har veterinär tid kl.8.00

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MrsCecilia
9/30/11, 7:13 AM
#2

# 1 Lycka till!

Äntligen fredag! Snart är det helgledigt! i dag kan jag nästan gå men har fortfarande hemsk träningsvärk…

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

AnnicaB
9/30/11, 7:49 AM
#3

God morgon alla!

Idag är det så dimmigt här i Borås att man knappast ser vägen när man kör bil. Jobbar men slutar redan kl 15 idag då jag skall iväg till veterinären med vår lilla hittekatt. Hon skall få sin andra vaccination idag. Dessutom måste de kolla på hennes chipmärkning. Jag tror att den inte sitter riktigt. Hon har haft sårskorpor där i de 3 veckor som chipet suttit inne. Tror att chipet sitter för ytligt. Eller så kan det vara så att hon är känslig mot vaccinet - den sprutan sattes ju i samma område. Väldigt skumt är det i vilket fall som helst. Känns som chipet sitter "halvvägs ute"… Men om man petar bort skorpan så gör det inte det. Well, well - veterinären vet nog vad som skall göras.

Sedan snabbt stalljobb och efter en superseg vecka skall jag sedan slänga mig på soffan framför TVn med en stor godispåse och helst en eller tre katter på magen!

#1 Lycka till hos veterinären, hoppas det inte är något allvarligt med kissemånsen.

*** Qui vivrqa verra ***

noir
9/30/11, 8:24 AM
#4

Veterinären och jag hade samma tankar kring Zaffies blödning. Antagligen är det några förändringar på henns fortplantningsorgan, eller typ inflamation. Så hon ska kastreras, vilket var anledningen till attjag skulle ringa veterinären från början så det är skönt att det inte verkar vara allvarligare än jag misstänkte att det var. Så nu har vi fått tid för Kastering till henne och Sookie. Ska bli skönt att få det överstökat. Gillade även veterinären som kommer kastera katterna. :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Ulricah
9/30/11, 10:57 AM
#5

God förmiddag allihopa.

Tre dagar utan dator och det tar över en timma att läsa igenom vad som hänt på forumet, kul tycker jag, att det är så mycket blandat som det skrivs om, frågor, tips, roliga bilder, vardagssnack och annat Glad

Efter en intensiv vecka med bla heldagsguidningar/föreläsningar på Borås djurpark i onsdags och Andrew MacLean (jätteduktig hästtränare) i går så ska jag nu förbereda mig inför begravning innan jag äntligen får åka hem och pussa på mina katter igen.

Ha en bra dag!

Leffe
9/30/11, 1:31 PM
#6

Nu är man uppe efter en sen kväll. Ska iväg och köpa födelsedagstårtan (läs räkor) till Pysen, som verkar helt oberörd av ett par extra kramar. Han ligger i solen dagen till ära med simbeundrare bredvid.

Sköt om er

Annons:
Mona22
9/30/11, 4:26 PM
#7

haft en ganska bra dag hittils. Har varit ute lite i solen. Skulle tagit med bamse men han ville inte följa med ut idagFörvånad. Han brukar inte tacka nej. Han ville ligga kvar och vakta toalocket. haha.

Vi håller på och bygger om våran saab till miljöbil. den ska också gå på etanol. Nackdelen är att det kostar en förmögenhet att registrera den som miljöbil. Vi får väl vara miljövänliga "olagligt" Tungan ute

Ska snart ut och rasta Blåbäret (oldsen) en sväng. Snart blir han instängd i garaget.

#6 hade jag köpt räkor hade de nog hamnat i min egna mageTungan ute

hoppas alla får en bra dag.

Upp till toppen
Annons: