Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 939 ggr
EvaG
2011-09-29 03:05

God morgon 29 september

Nu är det inte längt kvar till oktobermånad. Då är det höst med mörker slask, kyla och lite sol. Då är ett litet glädjeämne något stort som förgyller hela dagen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Anki-Egerbrandt
2011-09-29 06:30
#1

God morgon!

Sitter och tittar på nyhetsmorgon och dricker te med en vaken liten tjej i famnen.

Idag ska vi åka till Strängnäs och hjälpa min sambos mamma att flytta och efter det ska vi åka till ett par bekanta i Örsundsbro och hälsa på deras nyfödda son och deras katter S*Rexlicious Taisty Zingo och min Dk*Blytt Red Label som dom har på foder. Tycker det är fantastiskt roligt att man kan få nya underbara vänner genom kattungeförsäljning!!! Skrattande

Ha en bra dag / Anki

noir
2011-09-29 06:38
#2

#1 Mina katter har gett mig flera nya bekantskaper :)

Har sovit med stängd sovrums dörr i natt, det gick bra, ja iaf strax innan väckarklockan ringer, då var dom alla tre på varsin dörr och kraffsa och jama (vi har två dörrar).

Idag får vi se vad som händer och sker, hoppas på en lugn och ro fylld dag! :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Anki-Egerbrandt
2011-09-29 06:41
#3

#2 Visst är det underbart! Skrattande

MrsCecilia
2011-09-29 06:44
#4

Har oxå sovit helt ostört då alla har sovit på makens sida:)

Jobb i dag men snart är det helg!

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Salmissra
2011-09-29 07:48
#5

#1 Jag längtar till oktober, födelsedag och world winner :) haha.. Sen är jag en höstmänniska som älskar när sjalar, stövlar, lyktor, ljus och mysiga koftor får tas fram!

Idag får ni hålla tummarna då min sambo gör sitt sista anställningstest som deltidsbrandman! Hoppas verkligen det går vägen, han förtjänar verkligen det här!

Jag ska jobba halvdag då min brukare ska iväg på lite aktiviteter utan oss assistenter och ikväll blir det dressyrträning.

Ha en fin dag!

[Lec72]
2011-09-29 09:02
#6

Precis hemkommen efter en timmas promenad och sitter nu och avnjuter en omelette gjord i gjutjärns panna..maten blir mycket godare i gjutjärn har jag märkt.

Funderar över hur lång tid det egentligen kan ta att få hem ett par stamtavlor..hade tänkt anmäla katter till stockholms utställningarna i november *mutter*

#5 Hösten är klart bäst har precis införskaffat mig tre par nya härliga stövlarSkrattande dock saknar jag Höst i Stockholm där är den som mysigast.

Sen att man fyller år i November gör saken ännu bättreFlört

Och…dörrarna till garderoben typ..lossnade inatt???  Jag tror bestämt att jag överlämnar detta med byggsats till maken som kommer hem ikväll!!

*Jysk my As*

Annons:
nakenkatt
2011-09-29 09:45
#7

ja visst är det så att katterna ger en bekanta och vänner över hela landet som man ej hade haft annars.just den sociala biten att man träffar folk på utställningar,man har kontakt med kattungeköpare osv.man ringer och mailar varandra,visst är det väl trevligt.Ha en bra Torsdag.

Eine
2011-09-29 11:01
#8

God morgon! Instämmer i kören som säger att man får nya vänner och bekanta genom katterna.Några kommer och några går,vissa pratar jag med varje dagSkrattande,andra hör av sig någon gång per år Glad,andra åter igen försvinner efter ett tag till nya världar och jaktmarker.Hur som helst,så är det ingen statisk tillvaro.Och jag måste lite skamset erkänna att initiativet till kontakt är det oftast inte jag som tar.Fy på mig.Skäms.

I dag ska det visst bli 20 grader varmt i Uppsalatrakten,ytterligare en orsak till att vara glad!Sköt om varandra!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gittan
2011-09-29 13:35
#9

Sonen är tillbaka i skolan, men dottern är fortfarande hemma och som vanligt när hon är sjuk på ett fruktansvärt humör. Det går knappt att prata med henne. Så jag sitter här och pratar med hund och katter istället. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


noir
2011-09-29 13:37
#10

#9 Haha tur att man har sin päls bollar (med eller utan päls) att umgås med! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Mona22
2011-09-29 13:41
#11

godmorgon.

Hade lite klur med att komma upp ur sängen imorse då man sovit konstigt men det ordnade sig.

idag har jag tvättat och varit duktigTungan ute. ska väl gå ut en sväng sedan. det är ju fint väder idag och såna dagar blir det snart ont om.

#8 jag är likadan. jag brukar inte heller höra av mig först, det är egentligen väldigt dumt. man brukar tänka som så att man ska göra det men sedan blir det aldrig av. Måste ta och skärpa mig lite!Tungan ute

Hoppas alla får en bra och solig dag.

noir
2011-09-29 14:22
#12

#11 jag är också lite sån att jag är dålig på att höra av mig, det retar jag mig själv på för ofta känner jag mig så otroligt ensam och sen så när man väl hör av sig är många upptagna och det spär på mitt dåliga beteende med att inte höra av mig. Haha
Tur att jag har katterna iaf, dom hör alltid av sig till mig Flört

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: