Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Utställningar

World Winner

2011-09-27 17:41 #0 av: Salmissra

Några fler cornishsvenskar som ska åka?

Jag åker med som glad supporter till Vera och underbara Freaky, ser fram emot detta så himla mycket!

Ska se om jag kan försöka få till en uppdatering löpande under helgen om hur det går för alla svenska katter!

Anmäl
2011-09-27 17:43 #1 av: nakenkatt

ja det vore jättekul att få höra lite resultat.va kul att åka med och titta på alla fina katter.ha det så trevligt.

Anmäl
2011-09-27 17:44 #2 av: Leffe

Hoppas du får det trevligt och att det går bra för Cornisharna som är med

Anmäl
2011-09-27 18:02 #3 av: EvaG

Vi tar tacksamt emot rapporter och ha det trevligt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-09-27 19:42 #4 av: RacerDonnans

Häftigt! Ser fram emot rapporter.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.