Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 831 ggr
boris1
2011-09-25 13:40

Inte ok!

Jag läser ofta här,men passar mig för att kommentera.

Har följt dom senaste dagarnas innlägg,varför en människa kan hålla på år ut och år in med denna skit?Jobbar vi inte alla för vår ras?Vi ska vell samarbeta?vi behöver inte tycka lika,men respektera varande för våra åsikter?Enbart smutskasta och såra är inte ok!Är inte en människa och katteri som drabbas,tänkt på det?är många som dras med i skiten.Lägg ner och respektera varandras åsikter,anngående dessa katter så är vell den saken redan utredd och klar?

Annons:
EvaG
2011-09-25 13:50
#1

Det är uträtt och klart här då medlemmar har visat att de inte vill ha en sådan urspårning som hänt i en tråd och det är den jag tror du menar, men kan kan inte låta bli att reflektera över att du skriver "vi behöver inte tycka lika,men respektera varandra för våra åsikter?", men i samma andetag skriver att man år ut och år in får hålla på med denna skit. Skit - det är väl en annans människas åsikter du kallar skit. Ärligt talat inte tycker jag det är att respektera varandras åsikter.

Du skriver år efter år. Vad är det för skit som pågått här år efter år?

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

boris1
2011-09-25 14:27
#2

Det jag menar med år ut och år in,är den debatten som just blossade upp här!

EvaG
2011-09-25 14:39
#3

Den debatt som blossade upp här pågick i ett par dagar  och inte år ut och år in. Om du menar något som händer utanför den här sajten kan du inte lasta Cornish Rex iFokus för och det har inget här att göra. Kan tänka mig att det är något ni ska ta upp med kattklubb, Sverak eller WCF eller annat förbund som kan tänkas inblandat. Vi har inget med att göra om vad som pågår år ut och år in utanför sajten. Det som pågick här i ett par dagar (en helt annan tidsrymd med andra ord) har som sagt medlemmar talat om att de inte ville ha debatten i tråden. Så jag tror att de ännu mindre vill vara med i en ny debatt som pågått år efter år utanför här.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

boris1
2011-09-25 14:50
#4

Förtydligande,debatten pågick här för något år sedan,och nu på nytt…

EvaG
2011-09-25 14:57
#5

Jaha du minskar ned tidsrymden nu och nu ska du starta debatten för en en tredje vända. Har det inte blivit löst i två debatter så lär det inte bli löst i en tredje allra minst om man ska respektera en sidas åsikter och tycka att den andras är skit. Det fattar till och med jag att det då inte blir någon lösning.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
2011-09-25 15:23
#6

boris1,synd att du inte kommenterar i trådarna som förut,och synd att du ,om du vill hjälpa till att nå en lösning på bekymret,inte kontaktar de berörda och berättar hur du tycker att det känns? Vore inte det ett bra sätt,bättre,än att uttrycka missnöjet över deras handlande här?Jag och många med mig känner inte ens kontrahenterna,och har heller inte tagit ställning.Jag hann inte ens läsa alla inlägg förrän de var borttagna av medlemmar.OBS detta är inte kritik mot dig,det blev bara en allmän fundering .

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
noir
2011-09-25 15:33
#7

vet inte om jag är blind, jag har inte märkt av att just cornish rex iFokus skulle ha osämja o.s.v och jag har varit här i ett års tid.
Kan vara att det snabbt tas bort isf. Annars är det väll som alltid, alla kommer inte överens och det smartaste är att lösa det tillsmmans med alla berörda och lämnna oberöda utanför.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

boris1
2011-09-25 16:33
#8

Inte min mening att det skulle bli någon stor sak av detta,jag känner till hela historien,såg inte alla innlägg här heller,men har sett en del nu..Och  ärendet utanför Focus…

Min mening var bara att jobbar vi inte för samma sak?vår ras?Inte smutskasta och förtala?

Ursäkta om mitt innlägg har fått en fel vinkel!Glad

noir
2011-09-25 17:26
#9

#8 jag hoppas det iaf? Alla borde väll vilja samma sak, lättare att samarbeta än motarbeta

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Eine
2011-09-25 18:13
#10

#8 jag personligen vill samarbeta med så många som möjligt.Och det finns fler än jag som både vill och gör det.Men alla kan aldrig dra åt samma håll och då måste det bli tuppfäktning och stickor och strån ryker.Jag tycker man kan hålla sina interna strider privat,ingen har nytta av att allt fläks ut på ett forum.Möjligen om det skulle finnas några hyenor då,som gärna ältar andras fel och brister och ojjar sig,men sådana har vi väl inte härFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Upp till toppen
Annons: