Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 627 ggr
EvaG
9/20/11, 4:18 AM

20 september

God morgon allihopa. Hemkommen från arbetet och ska ta och sova några timmar. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
mjau74
9/20/11, 7:18 AM
#1

God morgen! :)

Skal straks levere guttungen i barnehagen og reise til jobben. Heldigvis jobber jeg bare til kl 11 i dag :) Trøtt!

Ønsker alle en fin dag!

[Lilly-ette]
9/20/11, 8:15 AM
#2

Godmorgon!

Börjar dagen med en kopp kaffe för att vakna till lite, Har min alldeles egen väckarklocka - Keeben! Tyckte nog att det var dags att gå upp haha!

Nu sitter båda katterna och äter sitt torrfoder och allt är frid & fröjd :)

Idag ska jag in till stan och göra ett par ärenden. Om jag orkar eller om motivationen finns så kanske jag möblerar om vardagsrummet idag med annars står lite städningpå schemat! Blir en ganska lugn dag iaf!

Hoppas alla får en fin dag! ^^

MrsCecilia
9/20/11, 8:25 AM
#3

Morgon!

Vaknade som en zombie, släpade mig till jobbet som en Zombie. 300 liter kaffe senare..

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

noir
9/20/11, 8:33 AM
#4

Tog sovmorgon idag. Var så trött igår att jag kände att det skulle behövas. Dobby låg som en kringla på mina fötter och kurrade så det var ett fint uppvaknande. Vart inte lika glad när jag såg att han satt på spisen tillsamans med Sookie. Känner att jag nu måste börja vara som en hök på syskonparet. haha

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
9/20/11, 9:46 AM
#5

God förmiddag!
Idag står det veterinärbesök för besiktning på schemat.Sen ska jag försöka att hinna med att sy en kattbädd till katten som flyttar på fredag.

Men först ytterligare lite mer kaffe.

Ha en bra dag.

Stolt ägare till fem La permer

Mona22
9/20/11, 10:00 AM
#6

Städ och fixdag idag. Måste också slänga ihop något till resväskan. åker på kryssning imorgon till Riga. Dumt att man inte hunnit få pengar, det blir inte så mycket godis från båten nuTungan ute

hoppas ni får en bra dag.

Annons:
Eine
9/20/11, 10:11 AM
#7

God morgon.Ska leverera kissekille i dag och får hem undersköna systern Nanook Sarasvati! Hon har bott med sina bröder hos fodervärd i Falköping.Och på lördag flyttar en annan hona till Åland.Det blir tomt här,när de små ljuvliga busungarna drar vidare mot nya äventyr.

#6 Synd att min nya katta inte är klar,du kunda tagit hem henne åt migFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
9/20/11, 10:26 AM
#8

#7 hehe, den kanske hamnat hos mig istället då Flört

Salmissra
9/20/11, 10:29 AM
#9

God förmiddag!

Har vart hos veterinären nu på morgonen och scannat Atti :) Hjärtat var helt utan anmärkning :) Härligt!

Haha, jag tyckte Atti var SÅ duktig som låg still på bordet och bara pratade.. tydligen är de vanare vid lite lugnare katter för de tyckte hon var sprattlig… hahahaha.. Men hon är ju som ett popcorn i vanliga fall så det är inte ofta jag ser henne vara vaken och stilla så länge som hon var ;)

Ha en bra dag!

Eine
9/20/11, 11:20 AM
#10

#7 eller så kan en avkomma hamna hos dig…Men det dröjer.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
9/20/11, 12:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Sömnaden avslutat för idag.Nu ska vi packa ihop det som ska med in till stan och fara iväg och besiktiga Zalt.

Stolt ägare till fem La permer

Leffe
9/20/11, 2:26 PM
#12
[Lec72]
9/20/11, 3:37 PM
#13

Förkyld och ont i kroppen..bra dag för att rensa hela huset..jag och alla små popcorn flyger omkring som värsta Marie Poppins…

Snart ska vi vila lite….

Annons:
Upp till toppen
Annons: