Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

God morgon 19/9

2011-09-19 11:06 #0 av: Eine

God förmiddag! Segt när det är kyligt och blött ute...

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anmäl
2011-09-19 11:30 #1 av: noir

Samma här! Tjejerna här hemma har börjat acceptera Dobby nu. Bara surtanten Zaffie som har saker att säga till om fortfarande :D
Dobby blir min första hane och en mycket go sådan!
Känner mig jätte glad över att fått äran att vara hans fodervärd :)

Nu ska jag plugga
ha en bra dag!

Anmäl
2011-09-19 12:36 #2 av: nakenkatt

ja visst är det kul med våra kära katter.idag regnar det och är blött.Min näsa rinner också hela tiden,har haft en massa förkylda barnbarn här och sedan är det kört.Håller på med lite pyssel idag,har virkat grodbakelser som ska få ögon,men det är inte lätt med en liten sphynxfröken som sällskap,hennes små svarta tassar är precis överallt.

Anmäl
2011-09-19 12:53 #3 av: MrsCecilia

Här regnar det en massa och är grått. En vanlig måndag på jobbet..

Anmäl
2011-09-19 13:31 #4 av: Leffe

Idag är det tung och blöt luft. Blir tyvärr andfådd bara jag rör på mig, men vad gör det. Jag har ju dator stolen och datorn framför mig och två rexar i knät. Så livet är toppen i alla fall.

Sköt om er

Anmäl
2011-09-19 16:07 #5 av: EvaG

Nu är det höst!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-09-20 01:41 #6 av: [Dominik]

tjas

Anmäl