Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
Avel, genetik och uppfödning

I väntans tider..

2011-09-17 11:25 #0 av: concretecats

Vår lilla Heidi är på dag 49 och har gått upp samanlagt 1kg sedan parning.

Hur många tror ni att det ryms därinne?

Hon har blivit som en kattunge på nytt. Springer och busar så jag blir nästan lite orolig för dem därinne.

Anmäl
2011-09-17 11:36 #1 av: LykkeLii

Decca blev också som en kattunge, busade för fullt och jagade flugor ända till förlossningen.

4 kattungar måste det nog minst vara Flört

Anmäl
2011-09-17 12:39 #2 av: Anki-Egerbrandt

Jag tror också på 4 st!!! Skrattande Lycka till!

Anmäl
2011-09-17 14:22 #3 av: EvaG

Instämmer med övriga.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2011-09-17 16:19 #4 av: MonicaLagerquist

Gissar på fyra krullisar.Lycka till!

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2011-09-17 16:35 #5 av: Mona22

5 eller 6. Tyra hade inte speciellt stor mage men den rymde så många och detta är ju syrran så Tungan ute

Väntans tider är ganska lång men sedan när de väl kommit går tiden för fort Obestämd

Anmäl
2011-09-17 17:07 #6 av: concretecats

Ja det ska bli spännande och se vad och hur många det blir. Läste att man kunde väga v5 och v6 och ta skillnaden på vikten där emellan delat på 50. Då skulle man få ungfärligt rätt antal. Så där fick jag 4st.Skrattande

Men det här med magen i vägen och fortfarande hoppa upp på höga höjder då blir jag orolig... Hon hoppar gärna upp i källarfönstret som sitter ca 2m upp. Rynkar på näsan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.