Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1435 ggr
MonicaLagerquist
9/17/11, 7:31 AM

Lördag 17/9

God Morgon
Nu pirrar det lite i magen.Om en stund far vi iväg till Arlanda för att möta upp Maxis nya husse.Hoppas att vi hittar dit vi ska och att alt går som det ska och att de blir nöjda med sin nya kisse och att Maxi trivs bra där borta.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
nakenkatt
9/17/11, 9:21 AM
#1

va spännande lycka till maxi.

Mona22
9/17/11, 9:28 AM
#2

Lycka till, vad spännande att få exportera en kattSkrattande

Dagen har börjat som en vilodag men ska försöka ta mig i kragen och sätta igång. Ska hämta oldsen snart då det är bilträff idag. sedan är det "raggargokart" idag. en tävling för att se vem som kan köra bäst. damer och herrar och jag är helt värdelös på det men det är kul att köra Skrattande

Hoppas ni får en rolig och bra dag idag.

noir
9/17/11, 11:35 AM
#3

TS: vad spännande! :D

Idag är det en super duper fin dag här i Eskilstuna och familjen har utökas med ännu en Cornish! Sookies bror Lafayette från Fort Knox har flyttat hit och ska bo här som foderkatt! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Ulricah
9/17/11, 12:32 PM
#4

Godmiddag

Sovit som en sten i natt efter en helt underbar vecka på Nordens Ark. Har lärt mig massor och fått se så många fascinerande och vackra djur.

Nu har jag ägnat förmiddagen åt att mysa med mina egna vackra kissekatter.

Har nyss börjat på en jättespännande utbildning, Etologi & Djurskydd, men det innebär 3 års särboförhållande och katter bara på helgerna så man får ta vara på de mysstunder man får.

Anki-Egerbrandt
9/17/11, 12:47 PM
#5

Lycka till Monica!!!

Här hemma ligger katterna och solar på balkongen och i fönstrena… det ser så skönt ut! Arwen och Carmen väntar kattungar och börjar bli riktiga tjckisar nu!

Själv väntar jag fortfarande på att min bulle ska komma ut ur ugnen! Dag 7 över tiden nu! Tungan ute

Kanske tar mig en promenad i det fina vädret till MSK:s utställning som ligger 5min promenad härifrån….

Spotless
9/17/11, 1:00 PM
#6

#3 Vad roligt att brorsan flyttat in! Ser fram emot att se dem på någon utställning fram över.

Annons:
MonicaLagerquist
9/17/11, 1:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Hemma igen.Allt gick smidigt och bra.Nu hoppas vi att Maxis nya matte blir lika nöjd som Maxis husse blev när han fick träffa Maxi idag.

Stolt ägare till fem La permer

noir
9/17/11, 1:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

#6 Jaa! Jag kan inget och har ingen att gå med men jag kanske ska få följa med Josephine och ställa ut honom iaf.

Det går bäst mellan Sookie och Dobby (som han kommer heta hos oss) dom leker lite nu men sookie markerar och han bara jaja och går åt motsatt håll. Men han är en riktigt kurrmaskin och kelgris! :D

Zaffie är mest trött på båda två just nu. Hon tycker Sookie kan hålla sig med den andra tölpen som har kommit och förstört friden :D

kommer bättre bilder på honom sen på min blogg, Vill inte terorisera honom med kamran förens han känner sig lite mer hemma med oss och katterna :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MrsCecilia
9/17/11, 2:13 PM
#9

TS: Spännande:)

En lugn dag med några måsten som handla, städa o sånt.

Har tagit en premiärtur med sele och koppel med Stiina och Aschberg, det gick superduper, de har betat av hela vår gräsmatta:)

Utom nu efteråt då Ashberg springer runt och ylar som en brandsiren. Av någon outgrundlig anledning…

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

EvaG
9/17/11, 2:22 PM
#10

Här ska ut och handlas. Sedan är det dags att förbereda sig för arbetet. Önskar er alla en trevlig lördageftermiddag och -kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
9/17/11, 3:28 PM
#11

mona22,jag har en  vän som har en Pontiac *något mer* -65.Läcker.De åker också på träffar .Berättade om när enbart damer körde i somras och deras lag(Gävle) vann visst.

#5 När har du själv räknat att bebis kommer? Ultraljud är inte helt tillförlitligt.Jag hade räknat på yngste sonen till den 22 juli,på ul sa man 11 och han föddes den 23.Så lita på dig själv..Man vet ju oftast exakt när barnet skapades om man så sägerKyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anki-Egerbrandt
9/17/11, 5:00 PM
#12

#11 Vi hade räknat till den 6/9 och ultraljudet sa 10/9…. så går jag till mig själv är jag 11dagar sen nu. Tungan ute

Men har den hållt sig inne tills nu så tycker jag den kan hålla sig inne en dag till så jag kan vara med på utställningen i morgon! Så de så! hahahahaFlört

Mona22
9/17/11, 5:12 PM
#13

#11 nästan alla gamla bilar är fina tycker jag. så den ser säkert jättefin utSkrattande. Ja efterssom jag inte vann damtävlingen så var de väl de som gjorde det,haha Flört

Annons:
Eine
9/17/11, 5:20 PM
#14

#12 hoppas du slipper igångsättning.Men h*n kommer när h*n är färdig.var rädd om dig och bebis.

#13 det tycker jag också.Det var mer karaktär på bilarna förr.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
9/17/11, 5:24 PM
#15

#14 jo, nu ser alla likadana utObestämd

Anki-Egerbrandt
9/17/11, 5:25 PM
#16

#14 Tack Eine! Kyss

Xenomorphs
9/17/11, 5:35 PM
#17

# 16 - Det är bara att stå ut och vänta. Min första kom 10 dagar innan beräknad förlossning och nummer två kom 10 dagar efter beräknad förlossning. Men jag håller med….det är tråkigt att gå och vänta.

Lycka till iallafall :-)

-- Eternity is a very long time --

Anki-Egerbrandt
9/17/11, 5:56 PM
#18

#17 Tack! Glad

Upp till toppen
Annons: