Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 943 ggr
EvaG
2011-09-15 04:40

God morgon 15 september

God morgon i hus och stugor. Katja har blivit på bättre humör verkar det som för det blåser inte. Önskar er alla en underbar torsdag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
noir
2011-09-15 08:20
#1

Tror det verkligen kliar i sookies mun, man ser att hon börjar få lite nya gaddar där inne. Försäker aktivera med en mass aleksaker hon kan bita och gnaga i men det är ju sjävklart inte lika kul som t.ex. sladdar och gräva längst ner i leksaks lådan efter den enda leksaken med snöre och tugga sönder. Nu går jag och letar små delar och försöker avgöra om hon ätiti något. Längst ner i leksakslådan är alltså längre inte säkert.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MrsCecilia
2011-09-15 08:40
#2

Godmorgon och en Strålande sol lyser på mig och katterna i dag.

Är hemma och är sjuk, men i morgon är det jobb igen.

Ha en trevlig dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

AnnicaB
2011-09-15 09:06
#3

#2 Även jag är hemma sjuk. En trevlig bieffekt av det är att man har himla fint sjuksällskap av katterna. De gillar när matte är varm och go….

*** Qui vivrqa verra ***

[Lec72]
2011-09-15 09:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon

Vaknade upp till åska och blixtrar till tusen..men nu skiner solen som aldrig förr..naajs!!

Nu iväg till jobbet

Ha det gott

MonicaLagerquist
2011-09-15 09:16
#5

Soligt men lätt kyligt

Idag blir det en tur till veterinärn i Enköping.Maxi ska besiktigas inför hennes flytt till Österrike på lördag.

Vi ska väl passa på att handla lite mat till både två och fyrbenta.

Sen sitter jag och grunnar på när Toms flickvän ska få fara hem.Imorgon eller på söndag.De började para igår förmiddag så hon borde ju kunna fara hem redan imorgon eller vad tror ni?Annars så får hon stanna till på söndag.

Stolt ägare till fem La permer

Gittan
2011-09-15 09:22
#6

Idag måste jag ta en tripp in till jobbet. Det är saker som ska göras och inte kan göras hemifrån. Barnen lär bli överraskade när jag hämtar dem vid skolan.  I kväll lär det bli TV-tittande i olika rum igen. Jag ser en hockeymatch och gubbarna en annan. Så blir det väl som vanligt att jag får fixa till kvällsmackor och te. Det är så konstigt att de ibland inte hör att det är tid att göra iordning det och det är deras tur.

Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Avots
2011-09-15 10:08
#7

Godmorgon!

I dag blir det en spisdag, måste laga lite mat inför helgen…

Sen kanske det blir en liten svamptur till skogen.

Mona22
2011-09-15 14:57
#8

Bet av halva min framtand för ca en timme sen, eller den ramlade av. Jag åt inget.

Tandläkaren imorgon, får se vad denna historia går påRynkar på näsan

Anki-Egerbrandt
2011-09-15 17:54
#9

#8 hihii, då ser du ut som ett troll nu då? :) Håller tummarna att det inte blir allt för dyrt för dig…. ingen rolig avgift de där!

Själv väntar jag fortfarande på att få föda barn…..trum, trum, trum…

Eine
2011-09-15 18:13
#10

God kväll! Så kallt det blivit ute,jag hinner inte med alls.

#5 Jag brukar ge mina kärlekspar 1 vecka.Vissa honor behöver ju många parningar för att få bra ägglossning.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
2011-09-15 18:17
#11

#9 ungefär ja. fattar inte att det ska vara så dyrt med tänder och käke. Men som "tur" är har jag kommer över 3000 pga käken så jag får halva priset allafall så förhoppningsvis blir det inte jättedyrtGlad

Hoppas du får din bebis snart. men hon/han tycker ju det är varmt och skönt därinne och kanske vill stanna längreTungan ute

Upp till toppen
Annons: