Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 650 ggr
EvaG
2011-09-12 02:12

God morgon 12 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då är man ledig. Har precis kommit hem efter att ha kopplat av på krogen. Funderar på att åka norrut nu på morgonen, men vi får se. Hur som helst så önskar jag er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
2011-09-12 02:52
#1

Säger väl också god morgon. Har ännu inte kommit i säng. Var tvungen att se filmen Flight 93 och sedan blev jag hungrig och har nu ätit lite.

Sköt om er

MrsCecilia
2011-09-12 06:47
#2

Godmorgon

Måndag innebär jobb och sen möte på strandvägen. Här regnar det och är 15 grader.

Ha en bra dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

[Lec72]
2011-09-12 08:58
#3

Godmorgon

Trött som bara den efter ha jobbat 26 timmars pass i helgen, ska krypa in i duschen och sen iväg och jobbe igen..

%=)/()& ..eftersom min telefon är miffo..så vet jag inte hur varmt vi har det..men jag kan tala om att Tokyo har 31 grader och strålande sol?

Kram på alla..

#2..möte på strandvägen låter inte helt fel..en öl eller två på tvillingarnas hade vart gött :-))

MonicaLagerquist
2011-09-12 09:53
#4

God Morgon

Fixar lite inför Maxis flytt på lördag och inför att Ellas matte ska komma och hämta sin katt.Sen blir det storstädning av ett stycke parningsrum.

Katterna tar en väldig massa tid vissa dagar.

Men jag skulle inte vilja vara utan dem.

Här vräker regnet ner mellan regnskurarna så något utejobb blir det inte idag.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-09-12 10:28
#5

Godmorgon.det ska bli ett besök hos frisören nu på fm.sedan ska jag med en kompis till polisen och fixa pass.Såg att mitt hinner gå ut tills vi ska resa.Vi åker till jordanien den 6 januari.det regnar så det känns ej lockande att sätta sig på en cykel idag,men det tar 5 min. tur man bor centralt.Ikväll ska vi åka och hämta våra nya köksmöbler som vi köpte förra veckan,ska bli kul att få lite nytt i köket.ha det bra allihopa.

mjau74
2011-09-12 10:39
#6

God morgen! :)

Her øser regnet ned idag. Har levert guttungen i barnehagen og sitter nå hjemme forann dataen med en kopp kaffi. Sitter og kikker på hjemmesider og ser etter avlshanner, kattunger og planlagte kull. Klarer ikke bli enig med meg selv om jeg skal kjøpe hannkatt selv eller låne…….

Annons:
Avots
2011-09-12 10:48
#7

God morgon om det nu är någon särledes god morgon.

Till och med himlen gråter… Jag skall till veterinären med min hund saga 13 år och sju månder. Det blir hennes sista besök därGråter

men katterna mår braGlad

noir
2011-09-12 11:03
#8

Här regnar det också, jag ska ta mig ut och handla nått gott till lunch och posta brev. Har valt min inrktning på undersköterske utbildningen, det vart psykiatri. Hoppas jag gjort rätt val nu bara.

Nu ska jag slänga mig i soffan med skolböckerna ett tag

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

AlexH
2011-09-12 11:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

god regnig morgon i stockholm… tidiga mornar och sena kvällar är hela veckans schema… är trött redan nu!  En liten bild på Meda som bakar bebbar i magen i porslins/glas skåpet :) tror det är diskbänks belysningen som lockar med värme :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
2011-09-12 11:51
#10

#7

KRAM.Alltid lika jobbigt med såna besök.Gråter

Stolt ägare till fem La permer

Avots
2011-09-12 14:50
#11

#10 Tack! nu ligger hon i en väska i köket… skall bara försöka övertyga mig om att hon inte lever och att jag skall begrava henne under äppelträdet…… svårt att förstå…

Leffe
2011-09-12 14:51
#12

#11 Detta är det jobbigaste med att ha djur

AlexH
2011-09-12 15:09
#13

#11 jag förlorade min äldsta faraohund i Maj.. bara 10 år och 1 vecka gammal.. Jag visste at hon var sjuk men trodde i allafall hon skulle leva hela sommaren ut.. men hon hade bestämt sig.. och det var bara att acceptera.. många tårar och smärta.. men det blir lite lättare dag för dag.. kram!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Annons:
noir
2011-09-12 15:14
#14

åh, kramar till er som förlorat era djur.

Jag önskar så att mina katter var odödliga. Men man vet ju att det inte varar för evigt.

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

nakenkatt
2011-09-12 15:29
#15

#8 jag tror du har valt helt rätt.jag tog också psykiatri som valbar kurs när jag läste till undersköterska,det är jätteintressant,och jag tror du är en sån person som skulle jobba med ngt inom psykiatrin när du är klar.

noir
2011-09-12 15:58
#16

#15 ju det tror jag också, det var tanken innan jag börja läsa att jag skulle välja psykiatrin just för att jag har en nära som har haft psykoser under min uppväxt och intresset växte då ingen förklara för mig som barn var det var. När jag visste var det var ville jag veta mer och mer och läste psykologi A, sociologi och var helt fast.
men när man läser omvårdnad så läser man mycket medicin, man läser mycket om äldre och inte så mycket om psykiatri delen dierkt, den flikas in lite här och var. Då växer andra intresen också.

Sen har jag nog blivit skrämd av andra som har läst och valt psykiatri och hamnnat på avdleningar med väldigt sjuka och agresiva människor på psyk och det är inte riktigt där jag vill jobba. Jag vill inte vara rädd varje dag på jobbet. Men jag vill jobba med människor.

Du kanske har tips på vart jag kan söka praktik. då min skola ligger i annan kommun ska jag försöka fixa praktik på hemmaplan. (eskilstuna).

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MonicaLagerquist
2011-09-12 16:06
#17

Blå Kattens Bordell städad och klar.Troligen dyker nästa honkatt upp redan imorgon.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-09-12 17:53
#18

#17 jaså har ni bordellverksamhet i örsundsbro?Du är för rolig Monica,tur man får ngt roligt att skratta åt!!!!

MonicaLagerquist
2011-09-12 17:55
#19

#18 Ni har ju varit här på Blå Kattens bordell ett par gånger och vi hoppas på ett besök om en inte allt för lång framtid.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-09-12 18:21
#20

#19 jajamensan vi kommer,meliss känner nog igen sig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: