Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Allmänt Cornish Rexprat Att tänka på innan katten kommer! Avel, genetik och uppfödning Färger och färggenetik Färgalbumet Cornish Rex och andra djur Kattungar till salu Avelshane finnes/sökes Fodervärd finnes/sökes Omplacering Planerade kullar Hälsovård,skötsel,omvårdnad Sjukdomar och andra bekymmer Titelkattsalbumet God morgon, goddag, godkväll, godnatt! Dagens citat, dikt eller visdomsord! Dagens ros Ett gott skratt förlänger livet För ev allergiker Kattmat, sand och tillbehör, böcker Katter i nöd Min kattklubb Om sajten och iFokus Tävlingar Till minne Pyssel och upptåg Samåkning och transport Utställningar Utställningsresultat Video-snuttar Övrigt
God morgon, goddag, godkväll, godnatt!

god morgon den 11 september

2011-09-11 12:20 #0 av: nakenkatt

God morgon på er allihopa.här regnar det och är grått och trist.idag blir det en lugn dag.ha en bra söndag allihopa.

Anmäl
2011-09-11 12:26 #1 av: noir

Idag ska jag försöka blir klar med städningen här hemma samt göra mitt val på inriktning som undersköterska och jag har grubblat hela sommaren och vet fortfarande inte.  Får se vart denna dag leder

Anmäl
2011-09-11 14:01 #2 av: mjau74

Her skinner solen :) og Sabrina sover i vinduskarmen. Blir en rolig dag hjemme med familien i dag.

En fin søndag ønskes dere alle!

Anmäl
2011-09-11 14:25 #3 av: Leffe

Skall ta en liten tripp till Farsta för en kopp kaffe

Sköt om er

Anmäl
2011-09-11 15:05 #4 av: [Wiveka]

idag är det vår 29-åriga bröllopsdagKyss

Vi har varit och ätit god mat på Taxinge Krog i Nykvarns kommun söder om Stockholm. Otroligt gottSkrattande rekommenderas!!!

Anmäl
2011-09-11 21:27 #5 av: Anki-Egerbrandt

Hej hej!

Jag har tagit min stora mage till Uppsala idag och tittat på alla fina katter på Scandinaviska vinnarutställningen. :) Stannade dock inte kvar till finalen var klar! Tungan ute

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.