Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 504 ggr
Leffe
2011-09-07 09:54

7 september

Och regnet det bara öser ned. Visst finns det väl en sång med den texten? Den skulle i alla fall passa in i dag. Skulle till husläkaren för blodprovstagning idag, men ändrat till i morgon. Det räcker med att jag frös ihjäl på idrottsplatsen i gårkväll. Så jag vill inte drunkna idag.

Sköt om er

Annons:
noir
2011-09-07 10:07
#1

Själv skulle jag skriva prov idag men det blir inte så, igår börja min näsa rinna som aldrig förr och gav sig inte, vilket resulterade i att jag inte kunde sova förens efter 3 i natt, han inte plugga det sista och näsan håller nu på att falla av och är insmord i idomin. Detta är förkylning nr2, vart frisk från den andra i lördags

Annars så pysslar katterna om mig och tar en lekpaus hit och dit… synd att man inte kunde skicka dom till apoteket Oskyldig

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

[Lec72]
2011-09-07 10:16
#2

och jag är precis hemkommen från veterinären , kisseungarna har fått sin försa vaccinations spruta..dom sjöng i kör hela vägen dit och hela vägen hem mycket vackert.. men hos veterinären var dom tysta och duktiga och fick mycket beröm :-)

Nu blir det skräckfilms tajm i soffan med en kopp kaffe *mys*

MonicaLagerquist
2011-09-07 10:23
#3

Här regnar det för fullt.

Pysslar lite med städning och ska väl straxt städa inne hos Tom och hans flickvän som kom igår.

Stolt ägare till fem La permer

EvaG
2011-09-07 12:04
#4

Nyss uppstigen. Sitter och väntar på att tevattnet ska koka. Sedan väntar smutskläderna på att få tvättas. Ska också hinna med att städa innan det är dags för arbetet igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Upp till toppen
Annons: