Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 541 ggr
Leffe
2011-09-03 04:15

God morgon 2011-09-03

Sitter och tittar på fri idrotts-VM. Lördag kväll väntar surströmmingsskiva. Mums.

Sköt om er

Annons:
MrsCecilia
2011-09-03 07:37
#1

Idag blir det melodikrysset, shopping och sola på altanen. En lugn dag hoppas jag!

Ha en trevlig dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

AnnicaB
2011-09-03 08:29
#2

God morgon. Sitter på stallplan med en kopp kaffe. Jag har stalltjänsten denn förmiddag. Så jag var här tidigt och fodrade och släppte ut alla hästar. Ja, alla utom min häst för hon är ordinerad boxvila. Blev behandlad med cortison och "tuppkam" i knäleden på ett framknä i går. Hon har inte varit halt - men ovillig att t ex hoppa i några veckor. Nu hittade vi den troliga orsaken, knäledsinflammation. Veterinären hittade en liten knöl på det knäet som inte syntes på röntgen, så hon har troligen fått en smäll. Nu blir det sjukhage (efter 2 dagar i boxen), skritta 1 timma om dagen och antiinflammatorisk medicin. När jag är klar här skall jag hem och kolla på en film dom dottern hyrde i går (jag somnade…..). Jag hoppas då ha 3 katter på magen när jag ligger i soffan :)

*** Qui vivrqa verra ***

[Wiveka]
2011-09-03 08:31
#3

Vi ska besöka trädgårdsmässan på Taxinge slott idagGlad

#0 Åhh, vad gott med surströmming, mumsSkrattande
AnnicaB
2011-09-03 08:31
#4

Ursäkta alla stavfel och missade bokstäver. iPhonen lever sitt eget liv :)

*** Qui vivrqa verra ***

lockar
2011-09-03 08:54
#5

Solen skiner. Leffe jag tror att det blir surströmming här också. Får passa på när det är fint väder. Det är bara jag som äter surströmming.

Ska åka till Flügger och se om det finns någon bra färg till mitt hus, de har ju 25% rabatt idag.

noir
2011-09-03 09:28
#6

#2 Hoppas hästen kryar på sig. Önska jag kunde gå nära en häst, var en äkta hästtjej som barn, medlem i pollux och läste häst böcker m.m Men går jag nära en häst får jag ett riktigt allergianfall och kan behöva sjukhusvård om jag har otur… följde med min kompis när hon red några gånger och vajre gång vart det värre och värre och då var vi bara ute…
Hästar är verkligen fina djur. Tur att jag tål katterna iaf <3

Idag är jag inte 100% frisk men jag ska åka på en tur till v-ås och blandannat stanna förbi ikea. Får se om det går bra. Puuh

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
AnnicaB
2011-09-03 09:31
#7

#6 Stackare som är allergisk. Jag har tur och tål alla djur och stallmiljöer. Det måste vara väldigt trist att inte kunna hålla på med djur som man vill! Men himla tur att du tål katterna. Ett hem utan katter är bara ett hus….

Krya på dig!

*** Qui vivrqa verra ***

noir
2011-09-03 09:36
#8

#7 Håller med. har massa folk runt mig och släkt som tycker jag är helt wierd som har 2 katter och snart kommer den 3:e och så har jag två placerade hos mina föräldrar för att dom har bott där och vore taskskit att tänka på sig själv och ta med dom hit när dom trrivs så bra. Men dom kommer ju flytta hit om mina föräldrar inte kan ha dom kvar. så jag har två luckor lediga. dvs 5 katter är min max antal. Folk tycker jag är galen. Men jag tycker dom är galna när dom lägger ner en hel del pengar på skaer jag aldrig skulle lägga pengar på. Som sagt jag har hittat ett djur och en ras jag inte har några problem att vara kring. varför inte ta vara på det när både jag och min sambo trivs. :)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: