Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 716 ggr
Mona22
8/30/11, 9:33 AM

God morgon 30 Aug

idag åker jag till åland. Ska vara där till torsdag. Ska blir skönt att slippa vardagen ett tag. Blir nog mycket fiske tror jag Skrattande

Ha en bra dag allihopa.

Annons:
Daniella
8/30/11, 9:48 AM
#1

God morgon

idag blir det lugn dag. Set ut som om det ska regna idag hoppas inte

ha en bra dag på er

noir
8/30/11, 10:15 AM
#2

Min förkylning vill inte ge sig, den påverkar hela mig och min astma och det är inte en bra ide att städa och grejja med förkylning… lär mig aldrig så nu är jag allergisk mot allt dammsom flyger och förkyld….

Önskar jag bara kunde bli frisk
Hoppas ni andra är friska och krya och får en bra dag

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MrsCecilia
8/30/11, 11:42 AM
#3

Jobbar som vanligt, är lite hängig i dag, hoppas det bara är sömnen som åverkat det.

I övrigt så är det stalllet som gäller i kväll.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

Leffe
8/30/11, 1:39 PM
#4

Idag sker inget speciellt, men i kväll ska jag kolla på teven. Katterna har just nu kapplöpning över golvet mellan sängkammare och balkong.

Sköt om er

MonicaLagerquist
8/30/11, 1:45 PM
#5

Lite seg idag med men nu är Tom badad ialla fall.Tack och lov att jag inte har långhåriga katter som ska fönas i timmar efter bad.

Stolt ägare till fem La permer

noir
8/30/11, 2:37 PM
#6

Var precis ute med Sookie hon funkar som en hund, bara roligt! Får lite blickar på mig när folk inser att det är en katt och inte en hund jag är ute med ;)

Dock har hon blivit rädd för gräs, får börja gå mer i gräs. Sist så fick hon en gräshoppa i tassen som hon jagade, antar att det var obehagligt som attan. Men hon fortsatte att vara i gräset efter händelsen men nu var det läskigt. Hm…

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
nakenkatt
8/30/11, 3:22 PM
#7

Visst är det kul att gå med katterna i koppel,Vi har ju alltid med sphynxarna när vi campar,och då går vi med dem i koppel.Joyce som är svart har en liten randig tröja på sig i blått och rött,och jag kan säga att hon är väldigt lik Herr Nilsson apan i pippi långstrump när hon traskar runt där på campingen.

Gittan
8/30/11, 5:47 PM
#8

Nu har vi precis ätit. Barnens feber har gått ned. Nu är de "bara" förkylda. I kväll ska gubbarna se speedway på TV:n. Vi lugna damer ska se Robinson. Alltså en trevlig familjekväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


noir
8/30/11, 6:44 PM
#9

#7 Zaffie funkar inte lika bra som Sookie, Zaffie vill mest hoppa upp i knät om man sitter ner och kela och gärna gå in och mysa igen :P
Så hon passar perfekt när man har picnick i gärset och bara ska vara på samma ställe så hon kan gå runt filten och snoka
Sookie är en vilde som vill utforska allt och lite till! Kutar runt som en idiot.
Min svägerska och jag ska testa att ta med sookie på mini promenad med henned hund… Så bra funkar hon i koppel :p

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Upp till toppen
Annons: