Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 497 ggr
nakenkatt
8/29/11, 2:16 PM

god middag den 29 augusti

här regnar det och är blött idag.har haft en kompis här på fika på fm,hon hade köpt med sig härliga stora kycklingbagetter från konditoriet.Det vart som en lunch.Sotaren var här i morse så jag har svarta katt tassar lite varstans,jag tror Eddie behöver bada ikväll,inte kul att vara vit katt jämnt.håller på och stickar en vit filt som ska gå till en avd.för nyfödda i kairo.jag har också börjat ett projekt som heter hjälpstickan,jag stickar halsdukar och mössor till de hemlösa som de ska ha till vintern,de som bor utomhus i örebro och stockholm.Så nu har jag lite att greja med.

Annons:
noir
8/29/11, 2:42 PM
#1

åh blir nästan lite avundsjuk på fin fike du haft med din vän! Kycklingbagetter <3

Jag känner mig lite smått tokig och isolerad. Sambon är sjuk, jag för förkyld men funktionell. Tar mig igenom ett kapitell om omvårdnad vid livets slutskede och det är lite tungt att ta in allt. Känner att tankarna vandrar i väg till annat. jag vill göra om hemma, jag vill städa och plocka rätt men jag vet att jag inte har energin och kommer bara bli upprörd att jag för göra allt själv. Skulle behöva en energifylld helgdag till i veckan. Gud så skönt det skulle vara! Nej nu åter till skolböckerna!
Ha en trevlig dag!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Gittan
8/29/11, 3:07 PM
#2

Mycket att göra på jobbet efter semestern. Vad gör man då? Jo man är hemma med två sjuka barn.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
8/29/11, 3:36 PM
#3

Börjar misstänka att det inte kommer att fungera i långa loppet att kolla fri idrotts-VM på teve från cirka midnatt till sex på morgonen och sedan från klockan 12 på dagen till 15-16 på eftermiddagen

MonicaLagerquist
8/29/11, 3:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Har en riktigt seg och dum dag idag.Tog till slut mig ut i syrummet och har nu knåpat ihop en kattbädd.Ont i skallen och vill helst gå och sova nu.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
8/29/11, 3:55 PM
#5

#3 nja det har du nog rätt i ,blir väl inte mycket sova kanske.men en annan är ju gammal vet du,kanske gick när man var 20.men nu när man är 50 plus får man försöka sova på nätterna!!!!

noir
8/29/11, 4:05 PM
#6

#4 Vilken fin kattbädd! :D

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Leffe
8/29/11, 4:06 PM
#7

#5 Det är detta med sömn som inte funkar inte heller vid 60+

Upp till toppen
Annons: