Annons:
Etikettkattungar-till-salu
Läst 3027 ggr
[Silkwaves]
8/26/11, 8:31 PM

S*Silkwave's småttingar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har våra härliga små romare redan blivit tre veckor och äntligen går det att ta lite vettiga bilder på dem.

Supersociala är de hela bunten och otroligt nyfikna på livet redan. Har ännu inte riktigt bestämt vilka två som är till salu. Men det lutar åt att det är Nepas (den svartvite snyggingen) och Gaius Cesar - alfa hannen i kullen som söker egna hem. Vi får se första spekulanten får titta till helgen så får vi se varåt det lutar. Underbara är de allihop och just nu känns det helt omöjligt att någon av dem ska flytta…

Först en bild på Gaius med de söta prickarna!

Annons:
[Silkwaves]
8/26/11, 8:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

och här är Julius Nepas och Quintillus - sötnosarna!!

[Silkwaves]
8/26/11, 8:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

och en liten bild på min gulleplutt Tiberius tillsammans med Nepas

AnnicaB
8/26/11, 9:03 PM
#3

De är så fina! Jag har varit inne på din sida och tittat på bilderna där flera gånger. Superfina <3

*** Qui vivrqa verra ***

[Silkwaves]
8/26/11, 9:16 PM
#4

#3 Tack vad snällt av dig. Jag är faktiskt ännu nöjdare än vanligt med denna kull ( fast det hade ju kunnat vara en eller annan hona också…)

Spotless
8/26/11, 10:16 PM
#5

Jättefina pojkar! Kyss

Leffe
8/26/11, 10:24 PM
#6
Annons:
lockar
8/26/11, 10:49 PM
#7

Sötisar.

[Silkwaves]
8/27/11, 1:59 PM
#8

Grabbarna bugar och tackar för snälla ord!! Fast nu ljuger jag lite, för de ligger faktiskt och sover utfläkta en och en i bolådan. Sova i hög verkar inte populärt i det här gänget.

mjau74
8/27/11, 2:03 PM
#9

Så fine gutter du har fått! Kyss

[Wiveka]
8/27/11, 3:35 PM
#10

De är jättefinaKyss

Fraggelfia
8/28/11, 10:37 AM
#11

Vilka fina småkrullisar! Extra härligt med choklad.

[Silkwaves]
8/28/11, 12:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Tack för de rara orden! De är verkligen härliga och jag är så glad åt dem. Men… vete katten om jag inte gillar lakrits kissen Nepas bäst:

[Silkwaves]
8/28/11, 12:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Fast en "mamma" nåja uppfödare då älskar ju alla telingar lika mycket så här kommer en ny bild på mysproppen Gaius med de söta prickarna

Annons:
Rosenwyns
8/28/11, 1:22 PM
#14

Jättefina!!Kyss

[Silkwaves]
9/5/11, 7:11 PM
#15

Nu är kattungarna redan drygt fyra veckor gamla och helt underbara precis som det ska va. Det är en fröjd att laga matt och fixa och dona i köket där kattungarna bor. De hänger som små klassar runt fötterna Glad

Gaius är redan tingad och kommer att få ett helt underbart hem. En kattunge håller jag till mig själv och en till en av mina nära vänner. En är alltså till salu.

Men VEM?? Jag har beslutsångest. Tror det får ta sin tid. Och också lite beroende på vilket det tredje hemmet är - Jag är nog lite fånig men jag tror verkligen på att passa ihop rätt familj med rätt katt. Det ska kännas helrätt för alla - då blir det bra. ibland känns det som kattungen väljer sin köpare, vidskepelse eller inbillning? Jag vet inte, men det verkar funka rätt bra. Flört

Har inte haft många omplaceringar och de gånger jag haft det har jag gått emot min magkänsla. Måste lära mig att alltid lyssna på den.

Ska se om jag lyckas lägga ut en liten video på mina små pälsklingar - och det gör jag inte så jag lägger istället in en läng till min hemsida där filmen finns och hoppas det funkar

http://www.silkwaves.net/silkwaves.net/Kattungefilm.html

AnnicaB
9/5/11, 7:34 PM
#16

Det funkar inte - pga säkerhetsinställningar på Facebook står det. Är den publicerad på en sida där man måste vara medlem?

*** Qui vivrqa verra ***

[Silkwaves]
9/5/11, 9:07 PM
#17

aargh… jag trodde att det skulle fungera. Får försöka på nytt sätt i morgon. Ska väl kunna lösa detta med, men inte i kväll.

Godnatt alla!

[Silkwaves]
9/5/11, 9:38 PM
#18

Envis är jag: Har fixat Youtube konto och testar nu med en länk dit:

http://www.youtube.com/watch?v=te0c5rKvqpg

Leffe
9/5/11, 9:44 PM
#19

Det gick mycket bättre. Kul att se busarna i rörelse

AnnicaB
9/6/11, 6:34 AM
#20

Ja, nu funkade det jättebra :) Åh så fina de är!!! Och mammakatten är också så himla fin. Förstår att du vill ligga raklång på köksgolvet - skulle jag också göra Kyss

*** Qui vivrqa verra ***

Annons:
[Silkwaves]
9/6/11, 3:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

Har tagit lite nya bilder på gänget.

Först ut Julius Nepas som troligen är till salu. En liten buse, men en väldigt väldigt människokär sån Kyss

[Silkwaves]
9/6/11, 3:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Gaius Ceasar som redan hittat bästa hemmet! En riktig charmknutte är han.

[Silkwaves]
9/6/11, 3:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Min keeper?? Borde inte… men frestelser är ju till för att falla för, eller Skäms

[Silkwaves]
9/6/11, 3:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

och sist men absolut inte minst Quintillus som är reserverad och som är en påhittig liten kille som man inte kan annat än älska.

[Silkwaves]
9/6/11, 3:46 PM
#25

BTW tyvärr tror jag inte längre att någon av kissarna är blåögda … Hade varit kul, men blåögdhet är ju inte bara av godo så jag känner att det är ganska skönt ändå.

lockar
9/6/11, 5:38 PM
#26

#23 Klart att han måste bli din keeper. Jättefin. Men alla är fina, men han var lite extra.

nakenkatt
9/8/11, 3:25 PM
#27

ja absolut jag håller med,han är mycket extra!!!

Annons:
[Silkwaves]
9/18/11, 3:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Dax för lite nya bilder kanske - Killarna är redan 6 veckor och tiden går så fort.

Blir en keeper här hemma, men jag kan helt enkelt inte bestämma mig så jag drar ut på det så länge det gååår….

Gaius Ceasar har jag i varje fall beslutat att släppa och han har en underbar familj som väntar på honom. Undrar om inte lille ljuvliga lurvige gullige Gaius drog en riktig vinstlott :-)

[Silkwaves]
9/18/11, 3:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

Sedan har jag alltså de tre andra… varav båda har intressenter… sen när jag bestämt mig… aaargh…

Först sötnosen Tiberius - minst och tuffast. Påminner om ett flitigt bi i sina försök att brotta ned någon av de större syskonen. Han ger aldrig upp han inte.

[Silkwaves]
9/18/11, 3:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Sedan lill Quintillus eller Q-katten som vi kallar honom för. En lite blyg kille, livlig men inte så intresserad av oss människor just nu. Det kommer nog och vi jobbar på det.

[Silkwaves]
9/18/11, 4:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

och sedan människoälskaren och myskissen Julius Nepas. Han älskar att pussas och är så otroligt, fantastiskt charmig att jag aldrig sett dess like. Sina kattkompisar är så där.. det är oss människor han vill vara med. Lite enstöring i kattungeflocken faktiskt.

mjau74
9/18/11, 4:54 PM
#32

Quintillus falt jeg for, så finKyss Men alle er såklart fine Glad

AnnicaB
9/18/11, 5:55 PM
#33

Vilket angenämt problem. De är ljuvliga allihopa - du kan inte välja fel Kyss

*** Qui vivrqa verra ***

Upp till toppen
Annons: