Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 791 ggr
noir
2011-08-24 09:11

24/8

Idag ska jag plugga tog det nog lite för lungt igår. Men har mycket i huvudet både bra och dåligt. något av det bättre är en fundering på att ta in en till katt i hemmet. Men jag och min sambo har inte funderat klart än. Finns så mycket man måste tänka över. Men man är ju bra sugen!

Hittade även Zaffie i katträds kojjan som hon aldrig någonsin gått in i och blir sur om man stoppar i henne. Hade lagt in hennes filt där för att sookie var så mycket där inne och det känndes så hårt. Antar att det bara var filten som fattades ^^

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
[Wiveka]
2011-08-24 09:24
#1

hemma med en dunderförkylningObestämd så idag blir det te och kattgos

MrsCecilia
2011-08-24 09:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Har en väldig träningsvärk i dag efter ett hårt pass i stallet i går. Är dessutom trött eftersom ALLA katterna trängts med mig medans maken haft det lugnt och skönt på sin sidaFlört

Ska försöka tvätta kattbädden när jag kommer från jobbet, det har hänt en liten olycka därinne.Oskyldig Har dessutom beställt en till, katterna älskar Johannas kattbädd!

I går var det en massa harkrankar ute som alla jagade och åt upp, här är Ashis på insektsjakt

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
2011-08-24 09:37
#3

Idag står det sömnad på schemat på förmiddagen och veterinärbesök på eftermiddagen.

Solen skiner och det doftar lite höst i luften.

Stolt ägare till fem La permer

Daniella
2011-08-24 10:11
#4

idag blir det att tvätta & va ute som vanligt annars lugn dag

ha en bra dag på er

Leffe
2011-08-24 12:17
#5

Solen skiner. Halva kattgänget är på balkongen, andra halvan ligger på sängen och sover. Jag ska ge mig ut ett tag och sedan ta det lugnt.

Sköt om er

Eine
2011-08-24 12:30
#6

#2 Bra med gymnastik för honom!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
Upp till toppen
Annons: