Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 461 ggr
Eine
8/23/11, 8:56 AM

God morgon 23 aug 2011

I dag blir det tandläkarbesök,det känns bra.

Sköt om er i dag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
noir
8/23/11, 10:14 AM
#1

Idag är jag hundvakt. Hunden har bott med Zaffie en vecka när vi var på semester så Zaffie funkar utmäkrt med hunden och har inte svårt för nya hundar om dom låter henne vara i fred. Sookie hade nog aldrig sett en hund sist jag var hundvakt så hon låg hela dagen i katträdet och när hon sprang snabbt på toa eller åt så var hon noga med att fräsa.
Idag så håller hon på som en clown för att få hundens uppmärksamhet och ska ligga på mig så nära hunden som möjligt, helst upp&ner… jag förstår inte x)

Ska snart ut i det ruggiga vädret, ta hand om er!

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Salmissra
8/23/11, 10:15 AM
#2

Jag har precis tagit mig ur sängen och förflyttat mig till soffan med en kopp te. Förkyld så det bara skriker om det.

Som tur är är jag ledig idag och jag hoppas att det känns bättre till imorgon.

Ha en bra dag!

Leffe
8/23/11, 11:37 AM
#3

Jag hoppas det är regnuppehåll hela dagen för då blir det speedway live i kväll.

Sköt om er

Gittan
8/23/11, 11:43 AM
#4

I dag är första arbetsdagen efter fem veckors semester på resande fot i husvagn. Det är skönt att vara hemma igen, men vad tungt att börja jobba. Papperen ligger på hög.

Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


nakenkatt
8/23/11, 11:47 AM
#5

#2 det är samma här,hörde att någraav barnbarnen ej kunnat gå till skolan utan var sängliggandes och genomförkylda.Kanske ett tecken på att hösten kommit.Här skiner solen idag och katterna ser ut att må bra på glasverandan solar sig och jagar flugor.

EvaG
8/23/11, 2:37 PM
#6

#0 Tandläkarbesök - inget trevligt, men oftast dyrt.

Solen arbetar otroligt hårt med att försöka komma fram genom molnen. Ska få i mig en matbit innan det är dags att börja arbeta igen. Önskar er alla en trevlig eftermiddag och kväll.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: