Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 866 ggr
EvaG
8/21/11, 3:57 AM

God morgon 21 augusti

Tidigt söndag. Arbetet slut. Teet är klart. Sängen väntar. Önskar er alla en trevlig söndag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Bettan
8/21/11, 4:13 AM
#1

God morgon eller god natt. Ja hur som helst så är det söndag.

Ha en bra dag

Sport iFokus

MonicaLagerquist
8/21/11, 7:59 AM
#2

Här lyser solen och tvättmaskinen jobbar för fullt.

Vet inte riktigt vad som ska hända idag har lite pappersjobb inför kattflytt i veckan och HCM scanning på fredag.Det vore ju klokt att fixa det idag ifall att skrivaren tänker krångla senare i veckan.

Stolt ägare till fem La permer

Daniella
8/21/11, 9:38 AM
#3

God morgon

Här skiner solen lite hoppas det ska va sol för då blir det att va ute med hunden mycket. katterna tar det lugnt  2 är vakna & 1 sover.

Ha en bra dag på er

noir
8/21/11, 10:05 AM
#4

Ska ha en hemma dag med städa, tvätta, plugga…. samt hålla koll på en Sookie som ska hjälpa till med allt även om det råkar ha motsatt effekt… Tanken som räknas ;)

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

MrsCecilia
8/21/11, 10:23 AM
#5

Solen lyste en stund imorse och alla tre katter låg ute och soldyrkade på altanen. Nu ser det ut att bli regn igen:/

Nu är det gräsklippning, bygga och snickra lite och städa som gäller.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

nakenkatt
8/21/11, 10:35 AM
#6

ganska fint väder idag.jag har stickat en tröja till joyce som hon har på sig idag,hon tycks inte gilla det här med att man måste klä på sig,men hon ser så söt ut,nästan som herr nilsson i pippi.Vi ska ta en sväng till jysk på em och köpa en hylla till alla mina garner mm mm ha en trevlig söndag.

Annons:
Eine
8/21/11, 11:11 AM
#7

God förmiddag .det verkar som ni har trevliga sysselsättningar alla ni som skrivit.Jag ska också göra något kreativt,men vet inte vad änObestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
8/21/11, 2:02 PM
#8

Jag ska iväg och fira en väns födelsedag.

Sköt om er

Upp till toppen
Annons: