Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 559 ggr
EvaG
2011-08-20 06:00

Lördag 20 augusti

I dag ska det bli sol på eftermiddagen. Nu är det cirka 15 grader ute, så det blir en kopp varm te nu när jag kommit hem. Önskar er alla en trevlig lördag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
MrsCecilia
2011-08-20 07:07
#1

I natt har det regnat 28 mm, hoppas verkligen på sol i em. Det blir en lugn dag med endast några få "måsten".

Även jag önskar alla en trevlig lördag.

__________________________________
Medarbetare på Cornish Rex ifokus

MonicaLagerquist
2011-08-20 07:59
#2

Här hotar regnet.Hoppas att det inte kommer.Vi måste in till stan och fylla på förråden.

Både mat och tygförråd måste fyllas på.

Stolt ägare till fem La permer

nakenkatt
2011-08-20 10:03
#3

samma här regn regn.vi ska ha en liten nattgäst i natt,min mans barn barn en liten tuva-li på ett år.Hoppas det går bra hon har aldrig sovit borta.

AnnicaB
2011-08-20 10:26
#4

I kväll blir det grillning med vänner här hemma. Skoj att se hur katterna reagerar med deras hundar. De brukar bli lite upprörda först - sedan sitter de högt :)

Här är det duggregn - men det är utlovat fint väder. Annars blir det grillning under markisen och intag av maten inomhus :)

*** Qui vivrqa verra ***

Daniella
2011-08-20 10:40
#5

Här regnar det hoppas det ska va sol vill ha det. Är trött på regn. Idag vet jag inte vad jag ska göra ta det lugnt antar jag . Håller på att bli förkyld

Ha en bra dag på er

Eine
2011-08-20 13:04
#6

det regnar och jag älskar det ljudet.det betyder lugna sysselsättningar inomhus för min del.Blir allt någon film och kattmys.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Annons:
[Wiveka]
2011-08-20 13:14
#7

Nu har det slutat regna. Det blev 35mm på mindre än ett dygnObestämd

Katterna bara sover och sover och sover….

Ulricah
2011-08-20 13:28
#8

Soligt men blåsigt här.

Firar bröllopsdag idag och tänkte ge oss ut på stan och se om vi hittar nåt kul att göra på Kulturkalaset så det är ju trevligt om det kan hålla upp åtminstone. Glad

Mona22
2011-08-20 20:34
#9

#8 grattis!!! Skrattande

Har kört tjejernas veteranrunda idag. det var riktigt kul. en massa frågor och utmaningar under vägen.

Vi kom på 3dje plats av 42 st så vi fick en liten pokal med oss hem.

Synd att man inte tränat på hur stor bilen är, vi skulle backa mot en pinne och parkera så nära vi kunde. Jag parkerade 20cm för långt bort så jag blev inte godkändRynkar på näsan. fick höra sedan att hade jag klarat det hade vi tagit hem alltihopa då det var de poängen (de gav 5 istället för 1 som de andra utmaningarna) som skillde oss från vinnarna… Har funderat så många gånger på att lära mig det då jag kände på mig att det skulle komma med, men gjorde jag det ? nejTungan ute

men jag är glad endå och har haft en väldigt rolig dag men trevligt folk, vackra bilar och roliga utmaningar.

Upp till toppen
Annons: