Annons:
Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 924 ggr
AnnicaB
8/17/11, 8:26 AM

Onsdag 17/8

God morgon alla.

Idag, som är min födelsedag, skall jag jobba som vanligt. Efter jobbet blir det besök i Ishallen för att titta på Borås Hockeyklubbs träningsmatch. Snart är hockeysäsongen här på riktigt.

Hoppas ni alla får en trevlig onsdag!

*** Qui vivrqa verra ***

Annons:
Mona22
8/17/11, 8:51 AM
#1

Grattis, jag jobbade också på min födelsedag men det känns som man haft så många endå och de har en förmåga att återkomma varje år oavsett man vill eller inte Tungan ute

Idag är jag väldigt sliten så det blir en lugn dag. Köpte hem en till vardagsbil igår. Vi ska byta ner oss .Hade en likadan för några år sedan och trots att den inte har all elektronik och grejer som i nya bilar så finns det ingen som slår den i körglädjeSkrattande

Var och kikade på oldsen igår för att se varför den går så illa, den svarar inte på gasen och rycker lite då och då. har gjort det lite till och från hela sommaren, sedan vi bytte tändstift. Tänkte att någon gått sönder fast de är så nya men när vi skruvade ut dem såg vi det stora problemet. Det är inte ens samma allihopa! Köpte alla 8 från ett företag  som tar in veteranbilsdelar och de låg i en oöppnad förpackning. 3st är av rätt sort men resten är en annan. Vi tänkte inte på det då vi var 2 som satte dit dem och förpackningen var som sagt oöppnad… så kan det gå.

Leffe
8/17/11, 8:53 AM
#2

Grattis på födelsedagen. Jag kan tyvärr inte se mitt lags träningsmaycher - bor i Solna och håller på Timrå.

Nu ska jag göra ett besök i vampyrnästet. De behöver lite blodprover från mig.

Sköt om er

MonicaLagerquist
8/17/11, 9:24 AM
#3

Grattis på födelsedagen.

Idag blir det en tur till ögondoktorn och sen ska jag forska lite i reglerna som gäller för resa merd katt till Österrike.

Stolt ägare till fem La permer

Daniella
8/17/11, 9:43 AM
#4

Grattis på födelsedagen

Idag blir det att träffa killen & ta det lungt & va ute i solen

Ha en bra dag på er

nakenkatt
8/17/11, 9:52 AM
#5

grattis annica på födelsedagen!!!kul monica att få sälja en katt till österrike,det var ju nära för mig också en gång.Idag är det blandade känslor kl14 ska jag träffa arbetsgivaren,facket och rehabassistenten.Vilken gång i ordningen det är har jag tappat räkningen på,det går inte fort minsann i kumla kommun.men nu kommer jag att kräva ett svar var jag ska jobba den 1 september.har inte kunnat planera en enda utställning för jag ej vet hur och var man jobbar. hoppas ni får en bra dag allihop,och jag kan ju alltid hoppas…….

noir
8/17/11, 11:43 AM
#6

Grattis på födelsedagen! :D

#5 Håller tummarna för dig att allt går så bra och smidigt som möjligt.

Själv är jag i v-ås idag, skrev prov. känns helt okej
om ett par timmar åker jag tillbaka till E.tuna skulle jag tro

__________________________________
Medarbetare på Cornish rex ifokus
Blogg om mina två lockiga katter
http://tassarochlockar.blogspot.com

Annons:
Salmissra
8/17/11, 12:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God morgon!

Grattis på födelsedagen AnnB!

Jag avnjuter min sista semesterdag i myskläder hemma! Igår var Vera här och hälsade på mig och katterna, hon gav ett glädjetjut när hon kikade på Juno.. Hon har inte sett henne på mer än ett år och bara sett bilder hur hon har sett ut :)

Juno är såå fiiiiin! Päls päls päls… Hudförändringen på magen bara bleknar… Lycklig matte!

Jag kan bjuda på en bild på Freaky som jag tog i helgen i helsingborg, han är också en såå fin katt.

Ha en bra dag allihopa!

SW 08, SP S*Axioms Freaky Fläder DSM

Mona22
8/17/11, 1:43 PM
#8

#7 Vilken vacker kisse Kyss

nakenkatt
8/17/11, 9:37 PM
#9

han tillhör också en avmina favoriterjättesnygg katt.

Upp till toppen
Annons: