Annons:
Etikettkattungar-till-salu
Läst 948 ggr
kvasikatten
8/15/11, 12:43 PM

Kvasikattens Owen & Roisin (HCM-fria föräldrar)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa båda ljuvliga småttingar söker nytt hem - helst tillsammans.
Om inte bör det finnas nån annan katt i hushållet.
Föräldrarna - Mobackens Dairine och Löveids Air Blimp har superb pälskvalitet, bra svansar och typ, Dairine lite kort i nosen men Blimpen har desto mer näsa och profilen är bra på båda de vuxna ! De har förstås supertemperament båda två.

Owen är creme-vit tigre (ev spökmönster) och helt underbar i temperament och utseende. Han blir en stor herre - han har större tassar än mamma redan (dock har kanske mamma lite små fötter !) Han har superprofil och fantastiska öron och är tillgiven som en hane brukar vara.

Roisin är svartsköldpadda med mycket vitt (02) och späd och fin i kroppen och så himla näpen med jättestora öron och bra profil. Både hon och Owen har bra längd på svansarna och pälsen är redan på väg.
Jag säljer dem till sällskap och utställning. Ev kan en van uppfödare få köpa till avel - detta hänger på uppfödaren till pappan Löveids Air Blimp som bestämmer det. 

Annars vill jag absolut att de kastreras vid 6 månaders ålder. Om du är intresserad tycker jag att du ska ringa mig eller höra av dig via mail så snart du kan
karin@kvasikatten.se  0855019912.

Jag bor i Södertälje men hela landet är intressant och naturligtvis har jag livslång support på mina katter.

Annons:
mjau74
8/15/11, 4:02 PM
#1

Dei er bare helt fantastisk fine begge to! Kyss

nakenkatt
8/15/11, 6:34 PM
#2

svartsköldpadda med mycket vitt tycker jag är så vacket.

Leffe
8/15/11, 9:23 PM
AnnicaB
8/15/11, 9:48 PM
#4

Fina bebisar!

*** Qui vivrqa verra ***

Spotless
8/16/11, 4:20 PM
#5

Lycka till med att hittarätt hem till dem!

Anki-Egerbrandt
8/16/11, 5:18 PM
#6

Dom är verkligen superfina! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: